KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Keleti Varázslat 2.

2008.07.23. 14:20 :: Laurendilla

Mivel sajnos a szemem miatt (éjszakai ügyelet - kontkartlencse problémák - miniműtét megoldás - szemcsepp és kötés - sok pihentetés) végül nem tudtam Karcagra menni a Foltos Lányokkal, fiókpakolással és festett textilek átrendezésével vigasztalódtam. Úgy látszik jó dolgok sülnek ki abból, ha rendet teszünk régi fiókok mélyén. Számos kidobásra váró cd és dvd illetve kislemez válogatása között találtam egy másik keleties alkotást is, szintén 2002-ből - úgy látszik most multidézés folyik. A teásbögrék üvegfestékkel és kontúrfestékkel kaptak mintát majd kiégetés követően akár a mosogatógépben is használhatjuk őket. Még szerencse hogy jó sok kép készült, igy nem kell sokat irogatni, elég csak a képekre nézni és máris egyértelmű hogy mit mi után. Hozzávalók:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Néhány üvegpohár, ecsetek, üvegfesték - én kiégethetőt választottam arany és lila szinben - gondoltam ez elég keleties szinhatás és majd a benne lévő tea szinétől egy kicsit meglágyul a rideg lila is. Kontúrozó - szintén arany, és némi papir amin a minta tervezése vagy előre kinyomtatott motivum van.

Az általam tervezett egyszerű mintát kisebb darabokra vágtam, hogy arányosan el lehesson osztani a pohár palástján és a belsejébe ragasztottam némi cellux segitségével. 

Most következett a konturozás. Mivel az üvegpohár átlátszó, könnyedén másolható akár egyszerű akár nagyon bonyolult minta is. A lényeg, hogy előtte arányosan helyezzük el a mintákat a belső falon.

Száradás, majd a lilával telibe festettem. Figyeljünk, hogy a festéket egyenletesen vigyük fel és ne spóroljunk vele, igy sokkal szebben terül és az égetés után is teltebb szint kapunk. Ezek után már csak némi diszitő pöttyözés maradt hátra, egy végleges száradás és a festékes dobozon lévő utasitásoknak megfelelően a sütőben való "kiégetés".

Szólj hozzá!

Címkék: tutorial régi kelet varrás üvegfestés

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr60581763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása