KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Válltáska

2008.08.05. 14:21 :: Laurendilla

Nos, azt hiszem már meg is van az első táska amit a Dévai fiúk közül kap majd valaki. Mégpedig Komórka által átküldött japán táskás könyvből való az a válltáska amit kiválasztottam. A szinét még nem találtam ki pontosan de az biztos, hogy valami sötétkék vagy sötétzöld saját festésű (procionos) textilből készül majd, némi közbéléssel. Aztán persze egy kis átalakitás is kell, hogy praktikus zsebek meg kisebb rekeszek is bekerülhessenek. És azt hiszem az áthajtható fedlap sem lesz ennyire mintás.

És itt van még Kaye Wood TV-je, ahol számtalan táska és más quilt megvarrását követhetjük nyomon video változatban.

 

2 komment

Címkék: táska varrás jótékony procion

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr7601842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lőrincz Marianna 2008.08.07. 15:31:40

Már korábban is olvastam valahol, hogy van blogod (én hülye, miért javasoltam, hogy nyissál blogot!) de legalább tudod, hogy ide érdmesebb sokmindent feltenni. A Szeretetvarázst én is feltettem, meg is kérdeztem, hogy hová küldjem, de egy telefont adtak. Na azt majd felhivom. Sajnos mikor a Te cimed tettem fel, akkor kezdett el - ma velem - szórakozni a rendszer. Remélem levelem elér.
Látszik, hogy angolból forditották a blog rendszert, ezzel is rontva nyelvünket! (komment- üzenet) A posztolás nem tudom mi!(ezt másutt olvastam)
A PIF-nél a szabályok nem egyértelműek (számomra!) ezért nem jelentkezem.

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2008.08.08. 10:02:07

PIF leegyszerűsitve. Ha benne vagy az első háromban és kiteszed a PIF-et a saját blogodra, akkor kapsz tőlem egy ajádékot amit én csinálok saját kezűleg, egy éven belül. Ennyi :)
süti beállítások módosítása