KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Mesterblokk

2008.09.10. 10:28 :: Laurendilla

Tegnap elkészültem a mesterblokkommal. Ezt a CÉH tagság feltételeként kell megvarrni, bármilyen technikával és bármilyen szinben, a lényeg hogy 20x20 cm legyen a mérete. Hátlapozott névvel ellátott munka melyet a mindenkori céhlevél-felelősnek kell elküldeni.

Kicsit kettős érzések kavarognak bennem, mert kedvenc foltvarrós topikomon parázs vita alakult ki a karcagi tábor birálatából. A táborban sajnos nem tudtam ott lenni, és mindig van aki elégedetlen a szervezéssel, előadással, étellel, szállással, vagy a nap besütési szögével (ezt el kell fogadni), de azt kell mondjam elszörnyedtem amikor a Hirfoltokban - ami a CÉH hivatalos lapja, két cikk is lehúzó stilusban a karcagi oktatókat, és tábort "méltatta".

Az első gondolatom az volt : Úristen, ennyire nincs miről irni, hogy sárdobáló, szapuló cikkeket kell lehozni egy teljes oldalon, a másik fél megkérdezése, megnyilvánulása nélkül???? ÓÓÓ, lányok mire jó ez? És nem csak én éreztem igy, a forumon mindenki megirta a véleményét, felháborodását, nézőpontját. A vita végül elcsitult és mivel én sem vagyok a marakodás, sárdobolás, egymásra irigykedés hive - úgy gondolom mindkét félnek jó tanulság volt ez az egész.

A CÉH és az újság szerkesztői, valamint a tábor szervezői biztosan elgondolkodnak, hogy nem volt helyes csak az egyik oldalt megmutatni ha már véleményeket közölnek egy cikkben. A táborszervezők, pedig remélhetőleg megirják a vitát kiváltó cikk ellenoldalát és abból azok, akik nem ismerik a szervezők és oktatók 120%-os hozzáállását, kedvességüket, segitőkészségüket, remélhetőleg tisztább képet kapnak majd a történtekről és úgy döntenek ők bizony elmennek a következő évi karcagi táborba.

Ennek ellenére vagy lehet hogy ezekkel együtt mégis CÉH-tag lettem - bár ez még a vita kipattanása előtt történt. A tagság feltétele a már fentebb emlitett mesterblokk megvarrása és el is készültem vele. Saját festésű anyagból készült a keret és a szőlőlevél. 100%-ban kézzel varrtam - gondoltam ha már mesterblokk akkor legyen tradicionális kézi. Felrajzoltam a mintát az anyagra majd vasaltam rá egy kis kétoldalon ragasztós vetexet és fel az alapblokkra. A szőlőlevél a szinével harmonizáló szinnel van (kézi) tűzve és a levél körül tekergőző indácskák láthatatlan tűzőcérnával készültek. Már csak "felcimkézem" és küldhetem a céhlevél-felelősnek.

 

3 komment

Címkék: céh mesterblokk

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr56656876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KicsiKató · http://kicsikato.blogspot.com 2008.09.10. 19:14:46

Tetszik, nagyon is!!!

Az meg hogy kézi... leborulok előtted:)))

Évi voltam 2008.09.10. 19:29:27

Laukám, nagyon csinos. Igazi mesterLEVÉL.
:)))

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2008.09.11. 09:01:05

Lányok, köszi a biztató szavakat :)))))
süti beállítások módosítása