KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

"Közérdekű közlemény" Annamarinak

2008.09.15. 15:55 :: Laurendilla

Ööööö... most kaptam levelet Annamaritól (a Veritas-ostól) hogy amit Annamarinak küldtem csipkecsodáért cserébe (Annamari36) az nála kötött ki... itt a levél másolata

Namostakkor megint keveredés van, mert megkaptam az általad Annamária 36-nak (a csipkésnek) szánt Lidis szatyrot :o))). (Ezt a blogodról tudom...) Én simán Annamari ( a Veritasos) vagyok és nem írok a Fórumra. Annamária 36 pedig Annamária 36 a csipkés és ír a Fórumra. Most akkor kéne nekem Annamária 36 (a csipkés) címe, mert továbbküldöm Neki a szatyrot,de ha gondolod, Neked is visszaküldhetem.
Pusz pusz Annamari (averitasosakinemírafórumra :o))) )
 

Szóval kedves Annamari(36) most a másik Annamaritól fogod megkapni a lidis szatyrodat, remélem mostmár tényleg :)))))) és ezerbocs a kavarodásért.

1 komment

Címkék: ajándék lidis

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr23664611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mammka · http://www.mammka.blogspot.com 2008.09.15. 17:28:11

Óóóóó! Ennyit a nicknevekről....Nem semmi történet!:)
süti beállítások módosítása