KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Cicariszájkling :) avagy biolabda Nyafinak

2008.09.16. 12:05 :: Laurendilla

Nem egy egyszerű feladat egy vedlő cicát megfésülni. Főleg ha Ő az a tipus aki még megsimogatni sem nagyon hagyja magát, nemhogy ölbe venni. Mindegy. Mégis meg kellett tennem, sőt hozzá kell szoktatnom mert a heti egyszeri porszivózás a napi egyszeri szintre emelkedett. Én sem szeretem és Nyafi sem. Már akkor menekülőre fogja, amikor meglátja a porszivót. Nem igazán akartam bántani sem, no meg a két napi - megsértődtem rád - játékot, de mit volt mit tenni (mint a mesében) lefogtam és kifésültem belőle amit csak engedett. Nem sikerült tökéletesre, de még próbálkozom majd vele. Viszont a kifésült szőr összeszedése után megállapitottam, hogy ez nagyon puha és finom szőr. Talán kéne valamit kezdeni vele. Arról már hallottam, hogy egy idős angliai házaspár évekig gyűjtötte két irszettere szőrét, fonalat készitettek belőle és a hölgy pulóverré kötötte a kutyusok szőrét. :))) Na persze én ilyesmiben nem gondolkonék, de a nemezelés azonnal az eszembe jutott. Bár kb. 15 évvel ezelőtt találkoztam először a nemezeléssel mint technikával, és akkor szimplán gyapjút használtunk, nem voltam 100%-ig biztos abban hogy sikerül is belőle valamit csinálni. Igy hát a kifésült 15-20 centis szőrkupacból egy 3 centi átmérőjű gyönyörű szürkés nemez labda lett 35-40 perc forró vizes szappanos két tenyérben gurigatás után. Játék lett belőle, Nyafi gurigatja a nappaliban és imádja mert pille könnyű és nagyon jól gurul. Befér a kanapé alá, tehát lehet rá vadszni, lehet praclizni vagy hanyatt fekve a levegőbe dobni és még csak nem is gumi vagy szintetikus műanyag. Sajátfelhasználású, sajátszörből készült egyedi makkajáték - Nyafinak.

3 komment

Címkék: játék nyafi bio

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr68665927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cic · http://cicvarek007.blogspot.com 2008.09.16. 12:54:41

Eszem megáll, micsoda ötlet! :-))))

Mammka · http://www.mammka.blogspot.com 2008.09.16. 14:28:45

Eszméletlen jó ötlet!!!!!

violini · http://zelnice.blogspot.com 2008.09.23. 11:27:22

Na,egyből cic jutott eszembe,de látom járt már itt.
Lau,betegség ide vagy oda,rengeteget munkálkodtál.
És sajna midig kedden vagy csütörtökön jut eszembe hogy benézek hozzád...de igyekszem.
süti beállítások módosítása