KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Régi falvédő

2008.09.17. 12:43 :: Laurendilla

Nem sok kedvem van az irodai léthez :( ezért egy régi cd-ről kiválogattam azokat a képeket amiket használhatónak tartottam egyéb dekorációs (scrapbook) célokra, és egy eldugott kis könyvtárban megintcsak régi patchwork-ös képekre bukkantam. Ezt a falvédőt kb.3,5 évvel ezelőtt készitettem. Akkor még a Soroksári úton lévő (csodásan berendezett és működő) Foltvarázsban vettem az anyagokat, meg persze mást is amire igazán nem volt szükségem csak a "szemem kivánta". Bár el kell mondjam, hogy azóta már használtam őket és egyáltalán nem bántam meg, hogy akkor kiadtam rájuk azt a nem kevés pénzt.

Vissza a felvédőhöz. Megrendelésre készült, nem eladásra hanem inkább olyan barter ügyletből kifolyólag. Az akkori egyik kedvenc mintámmal, a medvetalppal (bear's paw) készült. Az anyagok adottak voltak és a minőségkülönbség miatt nem mertem másik (féle, fajta, szinű) anyagokkal keverni, ezért nem lett olyan szines mint azt elsőre kigondoltam. A tűzés egy picit még kezdetleges, akkoriban kezdtem tűzögetni a megvarrt dolgokat, és mivel a régi Veritasom nem igazán volt a helyzet magaslatán - gépi tűzéssel kapcsolatban (ugyanis nem volt hozzá sajnos talpam sem) de persze ez nem téritett el az elsőre kitalált indáktól, levelektől és tulipánoktól. A fotókon nem igazán jön vissza a szinhűség. Talán az elsőn és utolsón, mert a fal is inkább picit tojáshéj szinű mint fehér, és a fényviszonyok nem igazán voltak alkalmasak este a fotózáshoz. Inkább csak a minta kedvéért teszek be róla még párat. Sajnos a szoba ahová készült, éppen csak akkora hogy elfért benne egy francia ágy, ezért nem tudtam megkérni a tulajdonost, hogy akkor fogjuk már meg az ágyat és vigyük ki amig lefotózom én kis aranyos falvédőmet :)))) Azért nagyjából igy is látszik, hogy miről van szó :D

2 komment

Címkék: régi falvédő

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr75667751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mammka · http://www.mammka.blogspot.com 2008.09.17. 18:53:52

Nagyon szépséges!!!!
Most jólesik ilyen őszi munkákat látni,mert olyan ősz van!:)

KicsiKató · http://kicsikato.blogspot.com 2008.09.17. 19:33:05

Tyű, nekem pont a tűzése tetszik, főleg a blokkok alatt-fölött... Nagyon széééépséges!
süti beállítások módosítása