KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Kréta 7. nap

2008.10.06. 16:05 :: Laurendilla

Borús, esős reggelre ébredtünk. Hmm, igazán keretes történet, a nyaralás esején és végén is esik. Reggeliztünk, pihentünk, sétáltunk az esőben - benéztünk a pékségbe és a szupermarketben, ott még plusz képeslapokat és bélyeget vettem. A pékségben isteni mini jégkrémeket lehetett kapni, olyanok voltak mint a magnumok csak fele akkorák, és a pisztáciásról ódákat lehetne zengeni, de azért a csokis, vaniliás sem volt kugya. hmmmm...

Visszasétáltunk a szállásra, ellenőriztem a mini ajándékokat, szelektáltam az összegyűjtött köveket - ugyanis nem lehet tonnákat hazavinni. Nna, pedig nem is hoztam Knosszoszból 580 literes korsót :)))) hehe, pedig kedvem lett volna hozzá, jól mutatna a kertben. Csak kicsit fura lett volna a reptéren a csekkolásnál - Hello, van egy bőröndünk és ez a párezer éves korsó. - vigyor.

Szombatra fürdést terveztünk, meg napozást, ehelyett csak felhős-esős-napos változékony időt kaptunk, de ennek is örültünk. Hazautazás előtt nem árt egy kis pihenés is végre. Olvasgatás a medence partján a napozó székekben, képeslapok megirása, megrajzolása :D képként vicces miotauruszt kapott mindenki a képeslapjára. Szőlő és dinnye evés és egy kis ebéd utáni alvás, ha már egész héten rohantunk valahová. Délután még fotózgattunk kicsit, cicákat simogattunk - a szigeten rengeteg macska van, különkiadásban irok majd róluk nemsokára. És bepakolás a bőröndbe, mivel vasárnap reggel 6-kor már készenléteben kellett lennünk, hogy a busz vissza vigyen minket Heraklionba a reptérre.

A hazaút vasárnap fáradtságos és bosszúságos volt. A durva ellenszél miatt 40 percet késtünk, és a budapesti reptéren olyan csúnyán elbántak a bőröndünkkel, hogy használhatatlan lett. Gondolom "véletlenül" leesett valahonnan, mondjuk elég magasról ha az egész bőrönd tönkre ment :(((( Mégis mindent összevetve bár Kréta, zsúfolt, koszos, a helyiek lusták, és pofákat vágnak ha egy tavernában ki kell szolgálniuk - holott abból a pénzből élnek amit mi otthagytunk - háááát, mindegy jól éreztük magunkat, sok élménnyel és tapasztalattal gazdagodtunk és levontuk a tanulságot. Fedezz fel mindent magad, amit csak megtehetsz!

Szólj hozzá!

Címkék: kréta

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.