KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Topik tali

2008.10.10. 11:38 :: Laurendilla

:)) vééégre, holnap találkozik a kis csapat, remélhetőleg minnél többen jönnek és persze nem csak a fórumosok, hanem barátok, ismerősök, rokonok, varrás-foltvarrás iránt érdekődő személélődők. Izgalmas várakozás :D és lesz tombola is, húúú de szeretnék valamit nyerni rajta, gyerekként sosem nyertem az ovis tombolán - nna volt is sirás-rivás. Persze most nem fogok sirni ha semmit sem nyerek, inkább viszek én is megnyerhető tombola alapot. Arra gondoltam, hogy a saját festésű anyagok közül fogok választani néhányat. Szerintem minden foltvarró egy kicsit "anyagfelhalmozó" is, sosem lehet tudni az éppen elképzelt munkához melyik textildarabka lesz még jó, és mivel időm sem volt varrni - inkább neteztem :)))) - na jóóóó, dolgoztam és egy előadáson is voltam, kézenfekvő megoldás a festett anyagaim közül választani néhányat. Remélem örül majd aki megnyeri. Találkozunk holnap, azaz 2008.10.11-én szombaton 14.30-kor Újpesten a Király u. 5. szám alatti Könyvtárban. A könnyebb felismerés végett, ez természetesen rajtam lesz ;)

2 komment

Címkék: kiállitás

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr45706574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdi · http://mmamakincsei.blogspot.com 2008.10.10. 15:32:32

Nekem is van cicám, egy sziámi kasztrált fiú.
Igazi jellem.
Vagy a macskák szeretik azt aki varr, vagy
forditva, de sokunknak van kis elkényeztetett
kedvence.

Marianna 2008.10.10. 18:05:25

Én is a kitűzőmet akasztom a nyakamba. Sőt, az állandó fekete, piros, kék szineimből a narancssárga szin egy ujabb bluzt igényel, de eddig még nem találtam. De keresek, mert családom tagjai szerint nem adok magamra eleget. Szóval találkozunk!
süti beállítások módosítása