KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Kipécéztek! :))

2008.10.29. 12:52 :: Laurendilla

A neten keringő egymást megtaláló dijak, guruló üveggolyók után engem is elért egy újabb kör, ez pedig a kipécézősdi. A lényeg, hogy 7 olyan dolgot kell leirnom magamról, amit talán kevesen tudnak. Köszönöm Maca58-nak, azaz Editnek, hogy engem is kipécézett.

Most a szokásos lépések, amiktől kicsit eltérek mivel már sokak ki lettek pécézve :)))))))
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve

1. Sokan nem tudják rólam, de a kreativ hobbik mellett a technikai sportok szerelmese vagyok, mindegy hogy Forma1, rally vagy motoGP - sőt annyira, hogy én is motorozom. Édesapám szeretette meg velem a motorozást, mivel, mióta eszemet tudom, Ő húzza a gázkart. Igy hát kérdés sem volt, hogy én is motorra ülök egyszer, és nem csak utasként. Egy fekete Honda CBR 600F tipusú "gépszörny" tulajdonosa vagyok és szeliditem is folyamatosan :D

2. Imádok sütni-főzni-reformkodi-próbálgatni. Nagyon korán megtanultam főzni, Édesanyám és Nagymamám mellett - sajnos már egyikük sem birálhatja a főztömet, de amig tehették mindig meg voltak velem elégedve :) és a család többi tagja sem panaszkodik soha

3. Természetbarát vagyok, szertek kirándulni, hegyet mászni, nagyokat sétálni - főleg baráti társasággal. Lovagolni, sielni, korcsolyázni, mindegy csak kipiruljon benne az ember arca.

4. Imádom a könyveket, a papir illatát a könyvesboltokban - általában elcsábulok egy-egy kötetre ha benézek bármelyikbe. Szeretek téli estéken forró tea, kakaó mellett a meleg szobában a kanapén összegömbölyödve olvasgatni, persze az sem baj, ha napsütötte délutánon kell ugyanezt tennem egy pléden félárnyékos helyen.

5. Meséket irok. Eleinte csak kedvtelésből, saját szórakoztatásra. Aztán később szülinapi meglepetésként, felkérésre is és több mesepályázatra adtam be jelentkezést egy grafikus barátnőmmel aki az illusztrációt készitette. Sajnos nyerni nem nyertünk, de azóta is irom és gyűjtöm a történeteket.

6. Utálom a hagymát. Gyerekkori undor - egy étteremben káposztasalátát rendeltem a főételhez és amig vártunk csipegettem a salátából. Ráharaptam egy hagyma szeletre, ress, erős, vastag karika volt, megbújva a káposztában - olyan undor fogott el, hogy azóta nem ettem hagymát. Ennek kb. 20 éve. Megfőzve, ételekben pl. pörköltben csak akkor ha én darabolom extra picire vagy lereszelem. De sem az újhagymát, sem a pórét, sem lilát, semmilyet sem szeretek.

7. Szeretem más népek kulturáját, szokásait megismerni, megtapasztalni. Kiskoromban  régész is szerettem volna lenni :) Imádom az inka, maya birodalmakkal foglalkozó könyveket, leirásokat, érdekességeket, tárgyakat, mindent - sajnos még nem jártam Peruban, Mexikóban de tervben vannak ezek is a számos nyaralási ötlet mellett.

És, mint már többen, én sem fogok külön értesíteni 7 embert, nem szeretnék terhelni senkit, nagyjából mindenkit körbe járt már ez az "újatmondokmagamról" játék.

Szólj hozzá!

Címkék: info

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr89738433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása