KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Előkészületek

2009.01.13. 13:26 :: Laurendilla

Behavazvódtam, na nem kint az utcán - kár - hanem az irodában. Méghozzá olyannyira, hogy még mindig a decemberi számlákkal meg elszámolásokkal bajlódom. Pont telefonon beszéltem egy ismerősömmel és azt mondtam neki majd jövőre... ő meg értetlenül kérdezte, hogy 2010-ben? Mire felfogtam, hogy a sok decemberi dátum miatt nálam még december van :) gondolatilag, pedig már mindjárt január közepe. Hm, az esküvővel is haladni kellene. Fogok is, péntekre szabit veszek ki és egész nap az esküvő kiállításon nézelődöm majd, Iza barátnémmal - mert a ruhát igencsak le kéne foglalni. A lakodalmi helyszín már megvan, és a teríték színe is. De azért van még bőven egyeztetni való részlet: menü, ültetés, vőfély, zene, program...

Szóval elnézést kérek mindazoktól, akiknek igértem válasz levelet, vagy bármiféle küldeményt - festett anyagokat - szétgurultam mint gyöngy a fű között, de már kezdem összeszedni magam. Halad a vaníliás mókuskerék, és hamarosan pótlom az összes elmaradásom.

 

4 komment

Címkék: lagzi

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr71874764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évi voltam 2009.02.03. 14:41:49

Ez a Tamás Tanya nagyon állat, kedvem támadt férjhez menni. :))

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2009.02.03. 14:44:01

Drága Évi!
Mi tart vissza? :)))) Mondjuk a 25 éves évfordulótok alkalmából mond a Kedves Uradnak, hogy vegyen el újra!

Évi voltam 2009.02.06. 16:36:54

Újra? Még egyszer sem vett el... Három éve vagyok "kétgyerekes menyasszony". :DDD
Még az is lehet, hogy mire 25 éves menyasszony leszek, elvesz végre... :)))

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2009.02.10. 09:27:53

Látod, nekem olyan hiteles az egész, hogy teljesen természetesnek vettem, hogy már egyszer elvett... de ami késik az még nem ment el! :)))))
süti beállítások módosítása