KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Kúra

2009.01.19. 13:14 :: Laurendilla

Eleget téve a levélírási kötelezettségeimenk, meg az anyagok postai úton való feladásának kicsit irogatok. Beszámolok az elmúlt, igencsak mozgalmas hétvégéről.

Többeknél olvastam az új év - új fogadalom kategóriában, hogy nagy elszántsággal nekilátnak a fogyókúrának. Én sem teszek másként, ugyan nem 15 kilótól kell megszabadulnom (szerencsére) de az a 5-6 kiló igencsak jól mutatna minuszban. :))) Ezért nálam az elhatározást tett követte - torna már megy és most az ételeket is hozzá társítom.

Szóval, nekem eddig többféle módszer is bevált (90 napos, akkupunktúra) most mégis Norbi módszere mellett döntöttem. Teljes menüt rendelek ami ebéd, vacsi és másnapi reggeliből áll. Egész héten szállítmányozzák, ezért hétvégén sem maradok update1 food nelkül (ez itt az ingyen reklám helye). Persze főznöm azért kell, mert a Párom nem maradhat vacsora nélkül. Vagy majd megkóstolja, meglesi ezt a menüset és rendelek neki is. A mai ebéd finomfőzelék volt, meg csirkemell és azt kell mondjam, nagyon finom és ízletes is, ami meg a főzelék mennyiségét illeti, hááát alig birtam megenni, olyan sokat küldtek. Majd meglátjuk hogy a heti 2 irodai és 2 wellness torna mellett ez a kaja mennyit fog levinni májusig. Egyenlőre elszánt vagyok :))) meg lelkes, remélem majd a brokkoli főzelékes napon sem maradok éhen (mert azt spec. nagyon nem szeretem).

Hétvégén pedig esküvő kiállításon voltam/tunk. Többes számban, mert pénteken a barátnőkkel. Szombaton pedig Párommal és Apával. A lányokkal kiválasztottuk a ruhámat, ez egyébként cseppet sem volt egyszerű. Egyrészt mert nagyon nem tudtam mit is akarok, másrészt ezer féle szebbnél szebb ruha várt megnézésre, felpróbálásra. Összesen azt hiszem "csak" 12-15-öt próbáltam fel és sikerült kiválasztani egyet ami tetszik is, szép is, nem extrém összeg a kölcsönzési díja és még jól is áll. A legnehezebb, sarkallatos pont a mennyasszonyi ruha megvan. Sőt a cipő is, mert azt is sikerült beszerezni hozzá. Szombaton már csak a fiúknak néztünk öltönyt, inget, választottam hajdíszt és hozzá való karperecet, nyakláncot.

Alakulnak a dolgok, meghívók még nincsenek :)))) hehe, az egyik legfontosabb - de ruhám már van. Fotó is készült, de mivel a babona szerint a Kedvesem ugyebár nem láthatja - ezért nem tehetem fel, de ha valakit érdekel dobjon egy e-mailt és megmutatom neki privátban (kmaya kukac niif ponthu - mélcímemre)

Nos, az előkészületek folynak, és sajnos még midig van olyan aki nem is tudja a naaagy hírt, mert szép meghívóval szerettük volna tudatni, de most már telefon lesz belőle, majd csak később papír alapú meghívás :))

Szólj hozzá!

Címkék: lagzi

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr37887837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása