KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Virus

2009.01.23. 08:19 :: Laurendilla

Ugy latszik az elsok kozott vagyok aki a mostani hasmeneses, hanyos virust elkapta. Pedig nem is olyan regen voltam megfazva, brrrr... mindegy, nem szedek antibiotikumokat (virusra egyebket sem adnak) inkabb dietazom picit hehe, bar nem igy terveztem, de a fogyokuraba is beillesztheto. Szoval inkabb csak nemi folyadek es fuszermentes kaja (keksz) nem is kivanok mast. Mar ket napja szenvedek ezzel de hamarosan atmegy rajtam. Doki szerint max. 3 napig tarthat. Igazan orulok neki. Ezert megint all az osszes varros projektem, marad a tervezgetes vagy maximum egy kis kezi varras.

Foltoska megint nem jott haza 2 napig. Reggel vegre megjelent, de ugy latszik van egy fekete cica baratja, meg egy voros, meg egy sotet szurke cirmos... en meg nem is lattam ilyet, macskak falkaban??? Parom persze elzavarta oket, de miutan Foltos is megette a kaja egy reszet kereket oldott. Gondolom nem esett neki jol a szerda esti allatorvosi vizsgalat, ugyanis cicanatha miatt oltasra vittuk.

Remelem inkabb csak egyedul jon este vacsorazni. :))

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr65897063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhizs 2009.01.23. 10:03:20

igen, létezik macsekhaverság, meg köztük is van olyan, hogy valamelyikkel nem bírják egymást.
Nem lehet, hogy párzási időszak készülődik?Akkor is nagyon összejönnek és értelemszerűen keresik egymás társaságát.
Most nincs időm visszaolvasni, ha fiú cicád van, akkor azok nagy csavargók, ha pár napra eltűnik, akkor attól még visszajöhet. Lány cica csak fél napokra tűnik el :-)
Jobbulást kívánok Neked! Én sajnos ilyenkor sem szoktam fogyni... :-(
süti beállítások módosítása