KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Próba 1, 2, 3.

2009.03.27. 14:19 :: Laurendilla

Ez talán már a végső változat, az előzőt nem is mutatom mert nekem nem igazán tetszett. Nagyon magas volt és talán a túlságosan konzervatív fajtából. Most kedves Anyósom is elkísért a fodrászhoz (illetve, ööö, Anyós jelöltem :)) de hát már csak "percek" kérdése az egész - szóval Anyu és kész) Ő úgymond otthon van kontyokban. Lassan közeledik a Nagy Nap és nemcsak az étterem, a dekoráció, a ruhák és egyéb dolgokkal kell szervezésileg foglalkozni, hanem azzal is hogy a végén kinézzek valahogy. A mai kinézés sikeres lett :))) sokaknak tetszett. És mivel bementem dolgozni is, a kollégák sem állták meg szó nélkül. Az egyikük megkérdezte mi történt velem, hogy korona került a fejemre? Mire én azt feleltem, hogy bekerültem a Királyi családba és ma este lesz a koronázási ceremóniám :)))) és mivel ehhez frizura is kellett... hát megcsináltattam. Szerintem 1 percig gondolkodott rajta, hogy most lódítok-e vagy sem. Aztán jót nevettünk rajta, és mindenki ment a dolgára. íme a próbakonyt 1.2

Szólj hozzá!

Címkék: lagzi

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr231029273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása