KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Utolsó hajrá és varrás

2009.12.21. 12:39 :: Laurendilla

Persze hiába szervez előre az ember, azért mindig akad valami ami az utolsó napokra marad. Ezzel én sem vagyok másként - mindent összeállítottam, megszerveztem, kitaláltam - de pl. a friss lazacot utolsó nap veszem meg (előrendelt) és egy végső ajándék ellenőrzést is végzek még ma, hogy plusz apróságokkal kiegészítve teljes legyen az előkészület.

Az irodába még be kell menjek a lányokhoz, vagyis inkább begurulni - mert azért már elég szép nagy a pocak :)) ami jó jel, mert ezek szerint a kiscsaj is szép nagy. Persze ezt majd a két ünnep közötti 4D ultrahang biztosan megerősíti, mert úgy döntöttünk, hogy a 16. heti után csináltatunk még egyet. Az a 35. lesz.

A hétvégi termés pedig, egy pólyahuzat, és két lidis szatyor - amihez még csatlakozik egy harmadik is - mert ajándékba szánom a kedves Eszternek (fogorvosom) Évinek (asszisztense) és Noéminek (titkárságvezető) akikhez még be kell ugorjak egy utolsó fogvillantásra :)) persze csakis rutinellenőrzés céljából. A pólyahuzatot az angolpólya betétre varrtam, mert az üzletben kaphatót egyrészt drágának találtam, másrészt meg giccsesnek. Lehet hogy a fehér, habos-babos, tüllös, csillámos, fodros, madeirás az keresztelőre pont jó - de a mindennapokra vagy majd a kórházból hazaszállítani a kiscsajt na arra nem. Ezért az egyik kedvenc anyagomból varrtam egy cserélhető, mosható huzatot. Még követi másik is, ha látom, hogy van gyakorlati haszna a pólyának.

2 komment

Címkék: karácsony ajándék szatyor hellókarácsony lidis

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr971612949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilla-kreativ · http://kreativ-kezimunka.com/ 2009.12.21. 14:43:34

Nagyon jókat varrtál. angol pólyát annó én is varrtam, de egyszer sem adtam a kiscsajra végül. Varrtam ellenben egy jó nagy párnát (olyan 60x40 cm) amin szopozitt végig (8 hónapig)persze a végén már jó lecsüngött a lábikója, de imádta, nem is boldogultunk máshogy, sokszor ha mentünk a nagyikhoz vendégségbe akkor is vittük, hogy tudjon szopizni :) Szép karácsonyt, további nyugodt babavárást és könnyű szülést az új évben na és jó egészséget és boldogságot mindőtöknek!

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2009.12.21. 18:19:42

Köszönöm a jókívánságokat. Igen szopi párna már nálunk is megvan. A pólyát csak javasolták, majd meglátjuk szereti-e, vagy használjuk-e.
Neked is kellemes Ünnepeket, sok pihenést kreatív ötleteket - amit jövőre mind meg is tudsz valósítani.
süti beállítások módosítása