KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Célegyenes

2010.01.22. 14:32 :: Laurendilla

Lehet, hogy ezek az utolsó bejegyzéseim, legalábbis egyenlőre. Betöltött 38. hétben vagyok és a Kiscsaj is elég aktív. A tegnap vizsgálatok és mérések alapján minden rendben, szépen növekszik, nagyon aktív izeg-mozog-ficereg, hát így van ez amikor kezdik kinőni a luxuskéglit :D Szóval hivatalosan van még 2 hét, de dokim szerint egyébként is előbb érkezik egy héttel... vagyis készüljek fel hogy bármelyik pillanatban szülhetek. Nyugtalanságra semmi ok, 2 hét ide vagy oda már nem számít. Ha úgy dönt hogy szeretne már kijönni akkor csak tegye.

Izgatottan várja a család az érkezését, és nem csak a család. A bárátok, ismerősök, kollégák is napi szinten hívogatnak, hogy egyben vagyok/vagyunk-e még. Persze úgy is megtudják majd ha beindul a szülés, mert többekkel szinte családtag viszony alakult a nagy dologzás és munka közben (Fukira és Mariettára gondolok) amióta a sors elvette tőlem az Édesanyámat, talán Ők ketten azok akik Pótanyaként mindig támogattak, tanácsot adtak, és velem együtt örültek a hírnek mikor kiderült kisbabát várok. Az ember találhat a munkahelyén is értékes és fontos embereket akik meghatározó szerepet töltenek be az életében!!!!!! Ők biztosan kapnak majd sms-t ha beindul a szülés :))) hagy izguljanak egy kicsit ők is :D

Ezt a csodás csokrot meg azért mutatom meg Nektek, mert egyrészt imádom a tulipánokat (a kedvenc virágom) másrészt azért mert még az utolsó ikás vásárlás alkalmával meglepve tapasztaltam hogy vágott virágot is lehet kapni. Így hát Drága Férjem nem is késlekedett kivett 3 csokort, plusz egy rózsaszín viráglocsolót - ami most vázaként funkcionál (nyugalom, van vázám is, de ez most az Ő ötlete volt és különben is nagyon jópofán néz ki) Egyébként is olyan típus aki hazaállít "csak úgy" virággal, mert szeretem a virágot. Nálunk nem kell alkalom, ünnep, vagy kifogás az ilyen kedves apróságokhoz :)) de van úgy, hogy én magam veszek néhány szálat, a lakás és a hangulatom feldobására. Szóval ha tehetitek és útba esik a kéksárga áruház, vegyetek belőle mert szuper áron volt a 10-es csokor, és olyan kedves tavaszi hangulatot varázsol a lakásba.

 

4 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr891692757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Silerika 2010.01.22. 16:50:56

Biztosan összeraktad már a pakkot, és csak felkapod, ha beindul! :o) Nekem is két-két héttel előbb jöttek anno a csemeték, pedig 3,85 és 3,9 kg-osan nem voltak "koraszülöttek". Sok sikert, és kitartást!!!

csilla-kreativ · http://kreativ-kezimunka.com/ 2010.01.22. 17:14:05

Könnyű szülést és jó egészséget mindőtöknek! ezak a tulipánok mesések én is nagyon imádom őket!

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2010.01.22. 17:28:57

Lányok! igazán köszönöm a jókívánságokat. Szerencsére annyira pakolgatni nem kell, mert magánklinikán szülök és adnak mindent. De azért persze van bennem egy kis drukk - szerencsére csak az egészséges mértékű, nem akarok előre rettegni, az elveszi az ember erejét. Szóval fő a pozitív hozzáállás, reméljük tényleg könnyen kibújik majd :D

Jutus 2010.01.22. 19:44:08

Nekem nyáron született a kisunokám és borzasztóan izgultam,nem tudtam hol segítsek mit csinálhatnék hogy a gyerekeknek jobb legyen,könnyebb legyen.Nagyon féltettem a menyem a szüléstől mert elég beteges szegénykém.
De furcsa mód a gyerekek olyan nyugodtak voltak mintha nem is szülni készülnének,de nekik volt igazuk.Könnyű sima szülés volt és hálistennek!
Bocsi ha hosszúra sikeredtem,de te várd csak nyugodtan a babádat,majd kibújik ha megunja a sötétséget,izgulni pedig izguljon a rokonság és a sok barát!!!!!:D
Azért én is várom a fejleményeket és nagyon jó egészséget kívánok nektek!!!
süti beállítások módosítása