KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Cseni

2011.10.27. 11:02 :: Laurendilla

Ő itt Csenge, a cicánk. Akiről persze az állatorvosnál derült ki hogy kandúr. Néhány hete szegődött hozzánk, megetettem és azóta nálunk lakik. Kinti cica, remek egerész és imádja Kicsilaut. Hagyja magát nyúzni, tépni, szeretgetni és még csak egy rossz nyávogása sincs hogy kétévesünk ily módon fejezi ki túláradó szeretetét iránta.

Talán ez a véletlen névcsere a szerencséje, a kabalája. Hétfőn ugyanis kínok között, keserves sírás közepette találtam rá a szomszédunk garázskapuja alatt. Szegénykém, ki tudja mióta lehetett ott. Szerencsére tudtam hogyan nyílik belülről a garázs, a sajátunkon bementem és kinyitottam a másikat - ezzel kiszabadítva Csenit. Szívfacsaró látvány volt ahogyan vonszolta hátsó lábait és fület tépően sírt. Azonnal összekaptam magam, gyerekestül, macskástul rohantunk az állatorvoshoz.

Megvizsgálta a doktornéni (nagyon kedves és lelkiismeretes!) és kapott szteroid injekciót és fájdalom csillapítót. Itthon egész nap és éjszaka is csak aludt pihent. Hálás tekintettel vonszolta magát mellénk, csak hogy valamelyikünkhöz hozzá érhessen szeretete jeléül. Olyan kis megható volt. Úgy tűnik, a 7 életéből - mert ugye a régiek szerint a macskának 7 élete van - ezzel a manőverrel 6-ot elpocsékolt, DE túlélte.

Még húzza a hátsó lábait, kicsit kacskák, de ha ma délután is megkapja az injekciót jó esélye van arra, hogy felépüljön teljesen. Doktornéni azt mondta, ha 2 nap alatt képes lesz a lábára állni valamelyest, akkor van remény. :) Van! Mert ma már egész jól biceg. Persze délelőtt kikéretzkedett picit a kertbe, pisilni, friss levegőt szívni. És mielőtt a doktornénihez indultunk volna, lelépett a kis vagány :D Így csak a délutáni rendelésre megyünk.

Rettentően megviselt, hogy szenvedni láttam. Még tegnap is ezt álmodtam... :( persze jó érzés, hogy túl vagyunk rajta, de megígértem magamnak, ha bármi történik ezzel a cicával is (ne legyen semmi) soha többet nem lesz állatunk. Annyira az ember szívéhez tudnak nőni mint egy gyerek. (((Csak tripla zárójelben jegyzem meg, feltűnően hasonlít megboldogult Foltikához)))

Ez a kép még pont a baleset előtt készült. Pakolás közben a szőnyegre dobott párnákat, plédeket vette birtokba :)

1 komment

Címkék: cica cseni

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr493333388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása