KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

2012 éves project

2012.01.19. 18:50 :: Laurendilla

 Mónikánál akadtam a játékra - illetve a Csokifoltos lányokon keresztül jutottam hozzá. A játék lényege, hogy 25 foltvarrós technika alkalmazásával, 25 technikai blokk készül, amiből aztán lehet bármi. Legfőképpen takaró (bár én nem szeretem a négyzeteset és az a 25 blokk csak abban a formában rendezhető el normálisan - vaaaagy esetleg valamelyikből kettő lesz - ezt még Mónikával egyeztetnem kell, nehogy ne feleljek meg a kiírásnak) a lényeg, hogy 2 hetente kapunk - majdnem 100 hölgy, lány, asszony, technikai útmutatót. DE ami a lényeg, nincs szín, méret, vagy mintamegkötés - imádom! Persze csak most csatlakoztam és a többiek már a második blokkot varrják - vagyis 4 hét lemaradásban vagyok, hehe :D

Sebaj, ma esti tervezés (milyen legyen az összhatás színben) méretben - gyerektakaró vagy felnőtt legyen belőle, stb. Két blokkot kell megvarrnom, egy nyílhegyet és egy kelta applikációt. 

Hamarosan... jövök :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr213590969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása