KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Farsangi jelmez lányoknak DIY

2016.01.28. 14:33 :: Laurendilla

Másfél hét múlva lesz Kicsilau farsangi ovis " fellépése" és a múlt évi Elsa jelmezt már nem akarja felvenni, de kár, mert azt fél órás munkával át tudnám alakítani, hogy most is jó legyen - csak egy kis kiengedést kellene abszolválni. DE ő ebben az évben inkább más lenne. Aminek persze örülök, fő a változatosság - másrészt viszont kezdhetek egy teljesen új jelmezt. Mondjuk alapot vettem az aldiban (2000.- forint)- egy rózsaszín szoknya felsővel, amit virágokkal fogunk felturbózni, meg némi plusz tüllel - mivel most épp TAVASZTÜNDÉR a hőn áhított jelmez. Neten, webáruházakban átfutottam a kínálatot de 6/8/10e a tündérjelmezek ára. Így marad DIY, vagyis házilag készített verzió.

Nem tudtam most hosszú órákat rászánni a  szoknyára - és mivel praktikus anya is vagyok :D a szoknya szegélyére felvarrtam egy vastagabb hímzett szalagot, a lila tüll rész a pink rózsákkal pedig levehető, így a szoknya nyáron még a hétköznapokon is felvehető. A lila tüll kb. 15 cm széles 150 cm hosszú és egy szalagra varrtam fel géppel - redőzve. A  rózsákhoz selymet használtam, köröket vágtam ki, bevagdostam őket és öngyújtó lángjánál megmelegítettem, aztán 2-3-4 különböző méretet egymásba tettem és rávarrtam a lila tüllre. A varázspálcát és a tüll szárnyakat készen vettem összesen 1000.- forintért, hozzá a hímzett szalag 700, selyem és leveleknek zöld tüll, kismadár volt itthon. A piros sehogy sem illett a képbe - azt nem használtuk fel. Tehát kb 4000.- forintból van egy aranyos, egyedi jelmezünk, amit utána díszítés mentesítve a hétköznapokon is felvehet a gyerek.

Már csak álarcot kell készíteni - papírból néhány felragasztott strasszal vagy csillámos filctollal kidíszítve és a Tavasztündér "bevetésre" kész. 
20160128_114929.jpg20160128_132151.jpg20160128_140329.jpg20160128_141959.jpg20160128_141938.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: játék tutorial laura DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr478326238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása