KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Karácsonyi papírdísz

2008.12.12. 13:04 :: Laurendilla

Régesrégen amikor én még kislány voltam :)) az óvodában sokszor csináltunk "csipketerítőt". Az óvónéni egy lapot és egy ollót adott mindenkinek (aminek az éle vetekedett egy evőkanáléval) és a lapot többször hajtogattuk majd háromszögeket, hullámokat vágtunk bele. Majd áthajtottuk újra és ott is mintákat vágtunk bele, és amikor már mindent elborított a két-három centis kivágott papírfecni, tadadadaaaaa kinyitottuk és megcsodáltuk a terítőket. Ezt én nemes egyszerűséggel csak "nyírbálásnak" neveztem - és szivesen játszottam nyírbálósat akkor is ha beteg voltam és feküdnöm kellett, emlékszem Anya mindig nagyon örült neki, főleg a takarítás részének.

Most pedig hópelyheket fogok mutatni - amit egyszerűen kivághatunk papírból és ragaszthatjuk az ablakra, fűzhetjük damilra és lógathatjuk a függönykarnisról, akár a csilláról is. Egyszerűek, szépségesek, és olcsóak. A csomagoláson is sokat dobhat egy-egy szép arany vagy ezüst papírból kivágott és felragasztott, vagy akár kísérőhópehelyként is használhatjuk :)

Itt találhatóak nagyon szép sablonok, amit csak ki kell nyomtatnunk, össze kell hajtani és kivágni - máris kész a dekoráció.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr62818901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása