KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Ajándék

2009.03.18. 10:49 :: Laurendilla

Ezt a szatyrot egy kedves ismeretlen - ismerősnek készítettem. Igen, ismeretlen mert személyesen még nem találkoztam vele, de e-mailban már többször írtunk egymásnak.  Ma viszont délután összefutunk egy röpke találkára. Egyenlőre még ő sem tudja, hogy ez a szatyor az övé lesz, hirtelen ötletből pattant ki, hogy miért is ne kaphatna tőlem valami apróságot. A szatyor nyers vászonból készült alap, 39*33 szóval nem a nagybevásárlós méret, ehhez egy 17cm hosszú fül csatlakozik, ez egy kis méretű aranyos, táskában lapuló, ha éppen valamit el kell tenni típusú szatyor. :))) És bár a színvilág egy kicsit "csajos" rózsaszín szerintem örülni fog neki a megajándékozott. A szatyor "száját" és füleit is kicsinosítottam egy kicsit, így talán jobban passzol az oldalá lévő rátéttel (amibe összecsukható a szatyor maga) mert ott is ugyanaz a minta köszön vissza. Annyival toldottam még meg, illetve módosítottam, hogy nincs bevarrva teljesen a borító teteje, így bele lehet pakolni néhány apróságot, telefon, kulcs, stb.

Némi észrevétel a varrógéppel kapcsolatban: talán egy kicsit hangosabb volt a szokottnál, és az egyik mintát szét is cibálta (jól látszik a fotón a gomb melletti oldal legbelső virág hullámában, az alsó sarokponton lévő "virág" - kicsit eltorzul :((( Ezért ma felhívom a VGC-t és bejelentem a kicsikét egy alapos átnézésre, takarításra, olajozásra. Ezt inkább kifizetem, de akkor tutira szakember nézi át.

 

3 komment

Címkék: szatyor

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr391009307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KerGe 2009.03.19. 13:41:00

Szia, látom szépen építgeted az üzletedet. Örülök neki hogy azt csinálod amit szeretsz! :) Üdv, egy régi baráttól.

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2009.03.19. 15:53:27

Szia, ez sajnos még csak hobbi - báár tényleg szivesebben végeznék valami kreatív gondolkodást igénylő munkát - a mostaninál, de az még várat magára :))

KerGe 2009.03.23. 15:50:49

Eljön annak is az ideje. :)
süti beállítások módosítása