KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Procion - Bronzban, ekrüben és barnákban utaztam

2009.11.25. 10:59 :: Laurendilla

Végre elérkeztem az új porcionok kipróbálásához is. Katafa volt olyan kedves és rendelt nekem bronz, ekrü és rust orange színeket. Már nagyon szerettem volna valami igazi szép barnát festeni, de a keverések és arányok valahogy sosem adták ki azt az igazi bronzos, csokoládébarnát amit szerettem volna. Sajnos azt kell mondjam az ezzel a színnel jelölt festék sem. :((( Mindegy, bronzosnak nem annyira de legalább barnának barna. Bár nagyon furcsa volt, hogy amikor készen volt a festés akkor egy világos lilás árnyalatú szinte alig festékes lé jött le róla - vagyis másod festésről szó sem lehet. Még szerencse hogy nem így indultam neki. De végül is nem panaszkodom lettek szép barnáim, főleg azok ahol nem sajnáltam az igazi narancs sárgával keverni - azok igazán élénkre sikeredtek.

De nem adom fel, azt hiszem újabb adagnak fogok majd neki, nem márványosnak és inkább arra figyelve, hogy intenzív erős színek legyenek. Az ekrü is elég kis furcsa lett. Amikor bekevertem a festéket inkább közép barnának mondanám, és féltem, hogy nagyon sötét lesz. Amikor persze készen lett a festés én is meglepődtem hogy mennyire világos színek lettek. Olyan lett az anyag mintha valami régi rongy lenne - ez alajában véve jó :) mert öreges hatást lehet elérni, és persze nem elnyűtt régi anyagokból. Másrészt viszont arra számítottam hogy kicsit sötétebb árnyalatok születnek majd, tehát jöhet az újrafestés. Addig is itt vannak a képek a mostaniról. Jaa, igen egy kis zöld, oliva, barna is sikeredett :D egy kép - még folyamatában tálcán... aztán már az öblített barnák és zöldek

 

Szólj hozzá!

Címkék: procion

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr11551070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása