KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Húsvéti mézeskalács

2016.03.10. 11:13 :: Laurendilla

Mint az már kiderült nagyon szeretem a mézeskalácsot. Kicsit úgy vagyok én vele mint Gombóc Artúr a csokoládéval, mindegy hogy lyukas, kerek, szögletes vagy éppen díszített - illatos, finom, omlós - és ez már elég is. 

gingerbread_easter.jpg

Tudom, hogy mostanság nem szokás mézeskalácsot sütni, még ünnepek idején sem, nem hogy "csak úgy" alkalom nélkül, de én elég gyakran sütök és olyankor bizony még az utcán is érezni a fahéjas, csillag ánizsos, édes "karácsonyillatot". Most HÚSVÉT közeledtével sem fog a család mézeskalács nélkül maradni, már elő is készítettem a tojás és harang (karácsonyra harang, húsvétkor fejjel lefelé állítva tulipánnak díszítve), mintákat és több mézes receptet. Van olyan receptem amit napokkal előtte kell begyúrni, van amit azonnal ki lehet sütni, és olyan is amit sütés után kell napokig fém dobozban pihentetni hogy puha legyen. 

A szokásos régi receptemen kívül természetesen gluténmentes változatokat is sütök és a PINTEREST albumomat is bővítettem tavaszi és húsvéti mézeskalács képekkel.

Mindenkit csak arra tudok buzdítani, hogy süssetek mézeskalácsot - nem bánjátok meg! :D

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét gasztro mézeskalács

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr748459880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása