KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Felhős kistáska 2

2008.07.18. 09:57 :: Laurendilla

Többen is jelezték azok közül akik a blogomat néha végignézegetik, hogy nem nagyon érthető a felhős kistáskához csatolt kép - ami persze japánul van :D Ezért most készitettem egy leirást is, amit a képekhez mellékelek, igy talán érthetőbb.

 

  1. Szóval a rajz szerint elég egy négyzet alakú textil, azt félbe hajtja és ketté vágja így két háromszöget kap. Én máris módosítottam azzal., hogy az összehajtás után nem vagdostam szét, inkább két darab 50*50-es textilt vettem elő és abból csináltam két olyan háromszöget ami dupla vastag, mert így sokkal jobb lesz a tartása és másrészt mivel összevarrtam őket aztán kifordítottam és tűztem, nem kell szegni az oldalakat.
  2. szimplán egymásra fektetjük a két háromszöget és a b jelzésnél levarrjuk (nálam ez maradt a belső oldal)
  3. ha megfordítjuk akkor a táska külső oldalát látjuk és a japán írásjelek és a kockából kijövő két nyíl azt mutatja hogy ott nem varrja le és akkor zseb keletkezik. Csak arra kell figyelni hogy ne legyen túl pici/túl nagy a nyílás mert akkor a zseb nem jól funkcionál.
  4. félbehajtom (most a táska színe belül van!!!!) és a d-vel jelzett vonalon végig varrom, ezzel elkészítettem a táska oldalvarrását. Kifordítom
  5. nagyjából már meg is van, kell varrni rá néhány szűkítőt én csak egyet varrtam, itt  2 helyen 2 centis ráhajtást mutat, én 1 közepeset, de ízlés dolga, ha nagyobbat hajt be az ember akkor a fül jobban „visszahajlik” ha kicsit akkor kevésbé. Próbálgatni kell gombostűvel, többször megtűzni és amelyik a legszimpatikusabb azt levarrni.
  6. már csak a fülek végének összevarrása van hátra, a rajz valami gombos megoldást mutat, én egyszerűen a négy sarkot összefogtam és megtűztem, de mivel ez nem tetszett annyira egy kiegészítő fül részt szabtam ki és varrtam rá a fülek végére.

         1                2                   3                  4                   5                        6

Szólj hozzá!

Címkék: táska

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr7573889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása