KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Kréta 1. nap

2008.09.30. 16:29 :: Laurendilla

Nos, akkor csak szépen sorjában. Összességében jól éreztük magunkat a néhány kellemetlen apróság és az esős napoktól eltekintve. Megérkezésünkkor mindössze 20 fok volt és szakadt az eső. :((( Ez kicsit elszomoritott mert az időjárás előrejelzés szerint 28 foknak kellett volna lenni csodás napsütéssel. Sebaj, olyan ez mint a munkakedv majd csak elmúlik - gondoltuk és ügyet sem vetve a borús időre elfoglaltuk a szállást.

Nna, ez sem volt olyan egyszerű, mert előzetesen úgy döntöttünk nem a sarki utazási irodával megyünk, neeem, inkább fizetünk egy kicsit többet de szeretnénk garanciát a minőségre ezért választottuk a Neckermannt. Hát szállás az volt, de közel sem olyan mint a neten és a fotókon, reggeli az volt - de szinte ehetetlen - főleg hogy kihangsúlyozták hogy bővitett kontinentális (+gyümölcs) reggeli lesz. Ehhez képest minden nap ugyan abból lehetett választani. Egy féle sajt, egy féle szalámi, vaj, két féle dzsem kávé és jaffa sűritményből készült szörp "narancslé" néven.

Azt gondoltuk a második nap változatosabb lesz és talán a gyümölcsök is előkerülnek. Tévedtünk. Viszont a múlt napi kenyér és kalács bizony előkerült. Őszinte ember lévén szóvá is tettem, mire a pultos kislány szemrebbenés nélkül tájékoztatott hogy most érkezett a péktől. öööö.... rendben akkor majd megbeszélem a pékkel :)) vagy tanitok neki néhány apróságot a kenyérről, meg frissességről. Arról meg már emlitést sem teszek hogy nem azt a szobát kaptuk amit kifizettem és haba tortára, hogy a medence klórozását (ééértsd, kanállal a vizfelszinre dobni az ipari klóóórt) természetesen reggeli előtt 5 perccel kezdték meg. :(((( nem is fürödtünk a medencében, ugyanis ez a klórmennyiség egy  5 medencés uszoda fertőtlenitésére is elegendő lett volna. ÁÁÁÁÁÁÁ......

Mindegy, már túltettük magunkat az egészen. Csodaszép helyeken jártunk, sokat fotóztunk, rengeteg cicát simogattunk és etettünk meg :)))) Az első nap képei (reptér, "tengerre néző" szoba, terasz, átjáró)

2 komment

Címkék: kréta

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mammka · http://www.mammka.blogspot.com 2008.09.30. 19:00:45

Tudom,hogy nagyon hasonlóak a krétai szállók és a helyek,de a szigetnek melyik részén voltatok? Az északin,vagy a délin?
Gyanúsan ismerős....

Bruercsi · http://szepnapot.blogspot.com/ 2008.09.30. 20:57:48

Ó-ó! z nagyon bosszantó, hiszen Nektek ez volt "A NYARALÁS"! De azért biztos sok szép helyen jártatok!! Mmama biztos tudna legközelebb segíteni, hova menjetek, hol szálljatok meg... stb. Ő nagyon ismeri Görög o.-t!