KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Párnák

2008.10.08. 09:16 :: Laurendilla

Hát igen, akinek van cicája az tudja, gyakorlatilag ő uralja az egész lakást. Nos, ez még csak nem is volna baj, de imád az étkezőben a székeken heverészni. Klassz puha párnákat varrtam rájuk, még tavasszal. Aztán beköltözött hozzánk Nyafi és elfoglalta mindet. Mert neki nem elég ám egy szék, na neeem... ő mindegyiket végig hempergi. Ezért a komód tetején mindig készenlétben áll egy ruhakefe, és mielőtt leülnénk a biztonság kedvéért kétszer vagy háromszor lehúzzuk a széket. A fehér párnákon ugyanis nem látszik annyira a cicaszőr, ezért nem látjuk azonnal melyiken hempergett éppen. Ezt többféle módszerrel próbáltuk kiküszöbölni, pl. csak két széket tartunk elöl a többit összecsuktuk, vagy az asztalhoz támasztottuk a székeket, hogy Nyafi hercegkisasszony ne tudjon felülni rájuk, ebből meg keserves nyávogás és napokig tartó megsértődés lett. Elhatároztam hát, hogy kényelmesebb helyeket kell felkinálni neki, és akkor majd leszokik a székekről.

Összeszedtem a megmaradt szivacsdarabokat, előszedtem a maradék, dirib-darab festett anyagaimat és centivel a kezemben felmértem a kedvenc helyeit. Az egyik a hálószoba ablaka, onnan imád kinézni, szereti lelógatni a lábát, ugyanis ott a radiátor az ablak alatt. Csak nem szokott sokáig heverészni, mert kényelmetlen az ablakpárkány. Egyébként is szerettem volna valami szélfogót - bár Nyafi is elég jól fogja a szelet :)))))) ezért a felső részt ami az ambakra "tapad" vékonyabbra varrtam, hogy elférjen mellette a cica, a párkány részt pedig pont olyanra csináltam mint az étkezőkben a széken lévő párnák, vastag, puha, kényelmes és meleg. Ráapplikáltam néhány cicabarátot is, hogy ne legyen egyedül. (huh, most látom csak a fotón, milyen vizes az ablak locsolás után)

A másik kedvenc helye a nappaliban a könyvespolc legalsó polcán egy kis ficak. Védett, alig észrevehető - jó bújóhely számára, de itt is inkább csak ücsörögni szokott. Amióta viszont megvan a finom vastag szivacspárna, (erre pedig egy alvó cicát varrtam, hogy lássa mit kell ezen csinálnia :)))) többet bújik ide, alszik, szendereg és egyre kevesebbet használja az étkezőnkben a székeket. Hurrá!

3 komment

Címkék: nyafi varrás

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr30702406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mammka · http://www.mammka.blogspot.com 2008.10.08. 11:02:28

Ez igen!!!Nagyon szépek ! megyek hozzátok cicának...:))))

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2008.10.08. 12:13:07

Gyere! Várunk szeretettel :)))) van finom táp, legalább 8 féle és van cicavitamin is, no meg friss vizecske és cicatej. A párnákon való osztozkodást majd Nyafival kell megbeszélned :)))

Bruercsi · http://szepnapot.blogspot.com/ 2008.10.10. 06:46:22

:)))
Nekem is volt cicám! Kíváncsi vagyok meddig fog az ablakban maradni, mert bizony ezek a huncutok állandóan változtatják a "kedvenc" helyüket 2 hét itt, 2 hét ott...
Majd meséld el, kérlek!
süti beállítások módosítása