KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Márványban tobzódva

2008.10.27. 11:28 :: Laurendilla

Remélem másoknak is jól telt a hosszú hétvége, én pihenésre és festésre szántam az időt. Nna nem teljesen, mert sok egyéb tennivaló is akadt. De mit volt mit tenni, ott voltak az átfestésre váró maradékok és persze az előre leszabott szüzikék is :))))

Először szétválogattam az újra festésre várókat és csoportositottam őket, hogy milyen szinnel fogom átfesteni - vagy amiben sok volt a fehér - kiegésziteni. Volt aminek éppen csak egy árnyalatnyi kék kellett és olyan sárga is - amit zöldnek szántam, tehát a kék szintén megfelelt neki. És csináltam szép másodfestésű pasztelleket is, csodás orgona lilát, kéket, egészen világos rozsaszint és lilát, és persze éppen csak éretlen citrom zöld-sárgát.

A következő lépés pedig egy új technika, egy régi olasz pw könyvben láttam hasonlót, csak ott a hölgy paravánt készitett, én csak egyszerű fali képet szeretnék. Még csak terv, és ki kell próbálni hogy egyáltalán működik-e a varrás nélküli technika. A képekre sajnos kicsit várni kell, mert a gépet novai hétvégén sikerült lentfelejtenem, és ha minden jól megy akkor ma kapom vissza. Igyekszem majd feltölteni a legfrissebb festéseket.

Szólj hozzá!

Címkék: procion

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr52734062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása