KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Ajándék

2008.11.18. 11:10 :: Laurendilla

Ezt most kivételesen nem adom, hanem kaptam :))))) egy aranyos kis natúr fenyőből készült varrós doboz. Még nem döntöttem el, hogy pácolni fogom-e vagy dekupázsolni, mert az is lehet, hogy meghagyom ilyen natúrnak ahogy van. Friss fenyőillat (jó gyantás) árad belőle, az egész nappalit betölti és Nyafi is nagy érdeklődést mutatott iránta :))))) Nem is számítottam rá, mert nem ünneplek semmit. Ez egy olyan "csak úúúúgy" ajándék volt a Páromtól. Dolga akadt az OBI-ban és mivel pont múltkorában siránkoztam hogy kellenének megint új tárolók és hogy vágyom egy varrós dobozra (csak sokalltam érte adni 8-10e forintocskát) meglátta, megvette és hazahozta. Otthon meg volt nagy örömködés a meglepetés láttán:

7 komment

Címkék: ajándék

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr38775120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kastanie 2008.11.18. 12:32:23

de jó, álmaim doboza!

Pamina 2008.11.18. 12:32:56

Nagyon hasznos ajándék :) én csak pácolnám, nem dekupálnám.

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2008.11.18. 14:18:35

Pamina!
igen, én is egyre inkább hajlok a pácos vagy natúr változatra :)))

b_ildikó · http://www.folt-naplo.blogspot.com 2008.11.18. 21:00:50

Mert megérdemelted! :-))
Használd egészséggel, varrjál sok szépet belőle!

Évi voltam 2008.11.19. 12:18:14

Nagyon baba... én azért dekupálnám. :)

Elizaniko 2008.11.20. 09:34:29

Hmm, ez nagyon szép ajándék ! Használd egészséggel , alkoss sok szépet !

Mammka · http://www.mammka.blogspot.com 2008.11.20. 21:29:35

Hú,de szuper!!! Ilyenre én is vágyom,csakhát már gyűlik vágyaim listája.:)
süti beállítások módosítása