KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Ejj posta ejj

2009.02.18. 13:21 :: Laurendilla

Sajnos a legutóbbi Meskás értékésítés után egy kis hiba csúszott a gépezetbe, mindezt csak azért írom, le hogy okuljon belőle mindenki és ne járjon hasonlóan. A Magyar Posta eddig mindig rendben házhoz szállította a kedves vásárlóim által kifizetett és általam borítékba tett textiljeimet. Most viszont egy nagyobb adagot küldtem velük (csak úgy simán A/4-es borítékban) és a feladott 10 közül csak 6 ért célba :((( Sebaj, gondoltam biztosan csak utaznak még egy napot mielőtt megérkeznének, de sajnos nem. Eltűntek, megette őket a postamanó szőröstül-bőröstül. Azóta mindent ajánlott küldeményként adok fel. Mert így legalább az ajánlott szelvény száma alapján kerestetni lehet, ha pl. "véletlenül" elveszik egy csomag. De most tényleg - milyen postás az akinek festett anyagra van szüksége? és 10 borítékból 4 kell csak neki? Valószínűleg a többin is látta hogy ugyanúgy anyagok vannak benne.... ejj posta ejj, nehogy kihúzd a végén a gyufát!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr10950657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilda46 2009.02.18. 14:29:33

Kedves Maya! Csak azért írok, hogy ne add fel a reményt! Én hasonlóképpen jártam tavaly; elsőbbséggel, de nem ajánlottan adtam fel egy reumatapaszokat tartalmazó normál borítékot Bécsbe. Kb. három hét múlva kapta meg a címzett. Nem reklamálhattam, mert nem volt igazolásom arról, hogy elsőbbséggel, plusz pénzráfizetéssel küldtem. Azóta szigorúan csak ajánlottan adok fel mindent.- Hogyan jelölhetem a blogom mellett (mert lett ám, nekem is!), hogy olvaslak? Kösz, ha válaszolsz, puszi: mexikelap

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2009.02.18. 14:50:27

Szia!

nem tudom milyen a blogod, de általában bent a szerkesztés alatt ahol az oldaldobozok vannak ott tudod beírni a honlapomnak az elérhetőségét - de kell hozzá némi html és css tudás (általában van súgó a blog szerkesztésen belül ott jól le van írva) sok sikert a blogodhoz!
süti beállítások módosítása