KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Önarckép

2009.04.14. 09:09 :: Laurendilla

Ugyan még nem kaptam visszajelzést Martimeztől, hogy megérkeztem hozzá, én mégis felteszem - mert ahogy látom már mindenki feltette a saját magáról készített varrott, hímzett, festett, alkotásokat. Ildi a 10-ei határidőt adta, de úgy látszik a Postán is Húsvét volt.

Ez a kép a saját festésű anyagaimból készült, és éppen kacsintani próbáltam rajta - mármint a tervek szerint, de aztán a varrógépem szerint nem annyira :))) Nagy rajztehetségem ugyan nincs, de a hajammal kifejezetten elégedett vagyok, bár nem tudom mit szólnak a Kedvesem, ha hasonló színvilágban állítanék haza egyik este...

Szóval először valami nem realisztikusat szerettem volna, ahogy Ildi kérte, de mivel nem jött semmi jó ötlet, maradtam a reális ábrázolásnál - irreális színekben. Aztán gondoltam nem ártana megtűzni, mert egy igazi foltmunka nem az tűzés nélkük. Bele is fogtam, mindkét sarokba kanyarintottam némi virágocskát, de aztán már ezt is soknak találtam és gyorsan be is fejeztem, mielőtt teljesen elrontottam volna. Elég sokat vesződtem ugyanis azzal a bizonyos hajzuhataggal, ami persze megérte - de összességében egy kicsit eltúlzott színű giccsparádé lett belőle. Azt hiszem ez az EGY önarckép készült rólam összesíve, egyben az első és egyben az utolsó is. Talán ha lesz majd kedvem kalandozni magam megvalósításán - textilbe varrtan, akkor visszatérek majd a témához, addig bőszen pihentetem...

 

1 komment

Címkék: varrás

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr921063728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martimez 2009.04.15. 17:27:15

Ma kaptam meg,és nagyon nagyon tetszik,nekem nem tűnik giccsesnek,vagy ha az ,akkor én szeretem az ilyet...a hajadat a legjobban,és irigykedek,hogy ilyen szép vagy:)
Köszönöm
süti beállítások módosítása