KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

DIY, azaz CSINÁLDMAGAD képek fillérekből

2012.09.20. 09:35 :: Laurendilla

DIY, vagyis Do It Yorself - tedd, csináld magad - ez azoknak a projekteknek a megnevezése melyeket otthoni környezetben, barkács megoldásokkal lehet kivitelezni. Most én is egy ilyen munkát mutatok nektek.

Hogyan dobjuk fel a falat fillérekből - képekkel!

KicsiLaunak vásároltunk a minap nagylányos ágyat az ikeában - persze majd ez is egy DIY projekt lesz,erről kicsit később - megnéztem a képeket is. A hálóba még üresen nézett ránk a radiátor fölötti falrész. Már napok óta ezen agyalok, hogy valami jópofa képet, vagy keretre feszített textilt csináljak oda. De ami tetszett volna az csillió pénzbe került, ami meg jó áron volt, az vagy borús hangulatú vagy túl absztrakt ahhoz, hogy a hálóba tehessük.

A kasszák mellett viszont, az ikea outlet bútorait mindig megnézem (szegény Férjem nem érti vonzódásom ez iránt a részleg iránt) most is bementünk, megnéztem a székeket - amelyekből akár egy is lehet a szoba dísze, vagy a polcokat - amiből kis felújítással vagy fordítással remek tároló lehet, és a kiszuperált, leszerelt polcokat és ajtókat is, melyekből ez a kép is készült. Rátaláltam 2 egyforma fehér szekrényajtóra, fénykorukban megértek vagy 3-4ezer forintot darabonként. Most leszerelték a bemutató darabról, néhol kopottak voltak, egy-két helyen az élekről már a festék is lepattant és csak hogy lássátok mennyiért jutottam hozzá. Éljen az újrahasznosítás!! :))))ajtoar.JPG 

Volt még itthon maradék bőr hatású tapéta. Ehhez előszedtem egy mérőszalagot, a szög belövőmet (természetesen most csak kapcsot tettem bele - de biztos vagyok benne, hogy simán kézi tűzőgéppel, vagy
rajzszeggel is tökéletesen ugyanilyenek lettek volna... még a lyukakkal, résekkel sem foglalkoztam.Kép 1002.jpg

Aztán ráfeszítettem az ajtókra a tapétát, rögzítettem és a falra szögeltem őket. Nem kellett fúrás, tipli, komolyabb képakasztó, mivel ez a két ajtó nagyon könnyű kis elem. 30x80-as préselt pozdorja, vagy valami ilyesmi. Szóval az anyagköltség 380 forint, ha az itthon lévő maradék tapétát nem számolom, ráfordított idő kb. 1óra méréssel, feszítéssel, szögeléssel, felrakással, fotózással együtt (óóó, de szeretnék egy új gépet, biztosan sokat dobna a képek minőségén, hm.....) és máris két design képet kaptam ami illeszkedik színben a csokoládé, bézs, arany hálóba és nem fizettem érte tizen ezer forintokat. Tadadadaaaaaaa....

Kép 1003.jpg Kép 1005.jpg Kép 1006.jpg 

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív újrafelhasznált DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr504789668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása