KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Farsangi jelmez fiúknak DIY

2016.02.04. 12:08 :: Laurendilla

Roniéknál holnap lesz a farsang a bölcsiben. Az én 3 éves "nagyfiam" első vágya az volt, hogy tűzoltó lehessen, aminek igazán örültem mert tele vannak a játékboltok különféle kiegészítőkkel (sisak, tűzoltó palack, öv, stb.) maaajd hétfőn kitalálta, hogy ő mégis inkább 'minyonka' lesz. Méghozzá olyan ami kinyújtja a nyelvét. hm.... szerencsétlenségemre pont abban a fél órában nézték az egyik mesecsatornát amikor az épp a farsangi jelmezeket ontotta - játékáruház vagy mi. Rá is kerestem és majdnem leestem a székről mert 12/15ezer forint volt az áhított jelmez, amit valószínűleg max!! 2 órára fog felvenni. A bölcsiben ugyanis csak délelőtt vannak jelmezben, reggeli után egy kis buli hangulat aztán ebédelnek, alszanak folytatódik a nap a maga megszokott módján. Tehát irreálisan soknak tartottam a jelmez árát a használt időtartamhoz mérten. Figyelembe véve azt is, hogy valószínűleg jövőre szó sem lesz minion jelmezről.

Tehát, vettem párna szivacsot (2cm vastag 50x50cm) és anyagokat, majd formára vágtam a szivacsot, bevontam sárga póló anyaggal amire kivágtam szürke anyagból és fehérből a szemek formáit (alá ragasztó fátyoloztam - felvasaltam) majd ráférceltem a sárga szivacsra. Filctollal  megrajzoltam a szájat, rózsaszín anyagból felvarrtam a nyelvet. Az egyszerűség kedvéért fel lehet húzni a derekára mint egy széles övet - így kényelmes, nem lesz útba a kezének, nem akadályozza a játékot, evést, ivást, táncolást. Nem akart pózolni a kis édes, úgyhogy a széket választottam "modellnek" :D Hátha holnap megenged egy fényképet.

20160202_165558.jpg20160204_115547.jpg20160204_115620.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: DIY Roni

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr258359204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása