KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Frozen gingerbread avagy Elsa mézes tortája

2016.02.05. 00:40 :: Laurendilla

Az előző posztban már mutattam azt a Pinterest albumot amiből az inspirációt merítettem. Mivel a mézeskalács itthon nagy kedvenc - még sosem száradt ránk, azaz 1-2 napon belül elfogyott a 2 kg lisztből sütött adag is :D

Szóval kézenfekvő volt, hogy készítek egy Elsa várkastélyt is. Mézes tésztából kivágtam a falakat, majd sima cukormázat kék ételfestékkel színeztem. Készítettem több árnyalatot és a fehéret megtartva 4 színnel dolgoztam. Készültek "festett" és mintás darabok is a lényeg a szimmetria miatt mindegyikből 1 pár színenként. Aztán a maradék mézeskalács tésztából egy szabálytalan szélű lapot készítettem, jól megsütöttem - ez lett az alap. Aztán a megszáradt elemeket, a színes (főként fehér) mázzal össze ragasztottam. Száradás után még díszítettem kicsit és a végén feltettem rá Elsát. :D 

frozen_gingerbread.jpgfrozen_gingerbread1.jpgfrozen_gingerbread2.jpgfrozen_gingerbread3.jpgfrozen_gingerbread4.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro laura mézeskalács

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr58359598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása