KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Érdeklődés a modern világra - Nyafi és az Internet

2008.12.08. 14:08 :: Laurendilla

A sok fekvésben azért volt valami viszonylag jó is. Érdekes újságokat olvastam és böngésztem kedvemre a neten, illetve válogathattam az unalmasabbnál unalmasabb tv műsorok között. Persze akadt némi érdekes is, és a Született Feleségek II. évadját is sikerült "kivégeznem" - Ildi, legkésőbb szilveszter előtt megkapod :)) Egyik ilyen alkalommal észre vettem, hogy Nyafi a laptop zsinórt pofozgatja. Persze finoman rászóltam és rákoppintottam a fejebúbjára (a koppintás alatt annyit értek mint amikor egy billentyűt leüt az ember) persze ŐNyafkasága annyira bele volt feledkezve a zsinórműveletbe, hogy igencsak megijedt. Felugrott és vadlovacska módjára nyarglat át a nappalin.

Nem telt bele 3 perc, újra a zsinór körül ólálkodott. A laptopot nem szeretem kézben tartani mert kényelmetlen, a térdemen folyton inog, és most hogy feküdnöm kellett ez nem is volt lehetséges. Igy Nyafi játszó kuckóját használtam mini asztalként. Bár még egyetlen egyszer sem láttam, hogy a Plüsskirálylány felugrott volna a tetejére, vagy belemászott volna, netán a körmeit élesítette volna az erre a célra kialakított kaparó részen, neeeem. De arra hogy az ember felpolcolt lábbal a kanapén elnyúlva kényelmesen netezzen - tökéletes.

Meg is lepődtem, amikor Nyafka egyetlen mozdulattal a kanapé támlájára termett. A fejem felett feküdve bámulta a képernyőt, a cikázó színeket, felugró ablakokat, reklámokat és az oldalakat ahová éppen kattintottam. Felálltam, hogy készítsek egy teát, Nyafi persze meg sem mozdult csak bámulta a képernyő színes netes forgatagát és várta, hogy végre visszafeküdjek és megsimogassam. Még akkor sem mozdult amikor a képernyővédő bekapcsolt és feketére váltott :))))

4 komment

Címkék: nyafi

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr7811034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mammka · http://www.mammka.blogspot.com 2008.12.08. 18:11:29

"Meghalok" Rajta,annyira jó fej!!!!

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2008.12.09. 09:03:45

Gondolom érted miért fotózom állandóan :))) én sem tudom ezt kép nélkül megállni.

Lele · http://csigabiga-csodatar.blogspot.com/ 2008.12.12. 11:15:24

Úgy hiszem rendszeres olvasód maradok,ha már nem a kreativ oldalért-le a kalappal-,hát akkor a macskákért.Imádom,de sajnos mi nem tarthatunk házi állatot.Emlékszem gyerekkoromba a macskám-Negro,koromfekete-mindig a füzeteimre vagy a vállam környékén feküdt mig tanultam,vagy olvastam;és forgatta a fejét amint én átforditottam a lapokat,kulturált macska volt.

Laurendilla · http://laurendilla.blog.hu/ 2008.12.12. 13:34:18

Csak annyit mondhatok :))) hogy ez a Plüsskirálylány is mindenkit a bajsza köré tud tekerni...
süti beállítások módosítása