KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Nászút - érkezés

2009.05.29. 09:15 :: Laurendilla

A buli után nem sok időnk maradt az összepakolásra. Mivel az esküvő ugyebár szombaton volt, és persze vasárnap hajnalban lett vége, aztán egy kicsit (vagy éppen nem kicsit) kidőltünk, gyakorlatilag volt egy fél esténk hogy a bőröndökbe rakjuk az utazáshoz szükséges dolgokat. Barokkos túlzással de gyorsan végeztünk/tem. Mivel párom inkább a nappali kanapéján feküdve asszisztált a rakodáshoz :)) Két hétre utaztunk Mallorca szigetére. A furcsaság, hogy a magyarországi utazási irodákban a last minite utak egy hónappal előre foglalást jelentenek. És mivel még nincs nyaralási szezon az utak 96%-ban 1 hetesek. Nna, ezt jól kikerültük, mert pénteken lett lefoglalva és kifizetve az út, szombat lagzi, vasárnap pakolás, hétfőn indulás Bécsből. Az osztrák utazási irodánál bezzeg nem volt gond, hogy két nappal később már elutazhassunk, és hogy két hétre szeretnénk menni.

Hétfőn kora délelőtt indultunk Bécsbe, a híresztelésekkel ellentétben minden simán és gördülékenyen ment. Nem volt vírus ellenőrzés, hőkamerás átnézés, és időhúzás sem. Volt ugyan másfél óránk a gép felszállása előtt de gyorsan elrepült, végignéztük a tranzit üzleteit, ittunk egy finom kapucsínót és már be is kellett check-okni. Az út zökkenőmentes és kényelmes volt, mindössze 2 óra és finom szendvics is volt, persze én mivel nem ehetek lisztet két almás-banános bébipapit kaptam :))) mert hogy az glutenfree - szóval mókás volt. Lestek rám az utasok, hogy én miért nem a sajtos-sonkás és tonhalas szendvicset kapom.

A mallorcai reptér óriási, mozgó járdák vannak, hogy ne fáradjon el az ember mire a csomagokhoz ér. A gépünk az utolsó állások egyikére érkezett be (asszem a 168-asra) és kb. 15 percet sétáltunk a reptér egyik oldaláról a másikig, hogy megkapjuk a bőröndöket.

A reptérről egy Mercedes Vito repített minket a szállodába (a szálloda saját minibusza) Bejelentkeztünk a szállodában és innentől kezdve gyakorlatilag felgyorsultak az események. A szálloda 5* volt és én még sehol máshol nem tapasztaltam ilyen figyelmet, ilyen igényes kialakítást, berendezést és ilyen profi személyzetet. Mindenki kedves és mosolyog és lesik minden kívánságodat. A szobában gyümölcskosár és két üveg bor várta az ifjú házasokat :)))) kedves figyelmesség a részükről. Az ajtón Just Married matrica és lufi a kilincsen.  Az izgalmas kaladok, történések és sztorik persze csak ezután következtek...

Szólj hozzá!

Címkék: nászút lagzi

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.