KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Nászút 1.

2009.06.03. 13:52 :: Laurendilla

Az első nap csak pihentünk, élveztük a szuper szállodát, a medencét, a wellnes,spa és fitness részeket. Második nap már "nem birtunk magunkkal" berobogtunk Pálmába a fővárosba hogy megnézzük a fő látványosságokat, Miro szobrát, a Katedrálist, az óvárost, a kikötőt és az sem zavart minket hogy közben szemerkélt az eső. Pont tökéletes volt városnézésre, nem sült szét a fejünk, nem égett le az arcom, az ódon épületeken belül pedig nem zavart minket hogy kint esett.

Persze fogalmunk sem volt arról melyik nap hányadika van, és az egyik meglepetés ebből adódott. Ugyanis éppen az első héten volt aZuram 30. születésnapja. :)) Namármost, mi (azaz én) erről teljesen megfeledkeztem. Aznap reggel is lementünk az étterembe és a pazar választékből megreggeliztünk. Volt 4-5 féle joghurt, 10-15 féle szalámi és sajt, zöldségek és pékáru költemények, édes sütik és forrón tekergőző croissantok, vajak, vajkrémek, frissen facsart ananász, sárgadinnye és vegyes gyümölcslevek. A grill pultnál azt süttetett az ember amit csak megkívánt, bacont vagy tojást -tükröt, rántottát, omlettet, paradicsomot és paprikát, palacsintát és még számtalan finomságot. Aztán ha ez még mind kevés lenne, az egészet lefojthatta egy jó nagy habos kapucsínóval vagy friss gyümölccsel. (fotók kicsit később mert a memória kártya a fotó laborban van).

Szóval komótosan megreggeliztünk (persze nem túl sokat, mert az egész napra befolyásolja az ember hangulatát ha már érkezéskor elcsapja a gyomrát) aztán arra gondoltunk, szép napos az idő, semmi dolgunk viszont égünk már a vágytól, hogy felfedezzük a szigetet. A közeli autóbérlő irodában ültünk amikor Párom mobilja megcsörrent - Apa volt az. De mivel éppen a papírokat töltöttük én vettem fel. Pár szóban elmeséltem az elmúlt pár nap eseményeit. Majd mondta hogy ajdam a Férjem :) mert vele szeretne beszéni. Én persze értetlenül álltam, hogy mi lehet az amit nekem nem lehet elmondani? Mindegy, átadtam a telefont (miközben Párom kérdőjelekkel az arcán, szemöldökfelhúzva érdeklődött mit is akar tőle az Apósa) semmit, fel akarta köszönteni születésnapja alkalmából :))) Nekem is akkor esett le az egész meg persze neki is. Az autóbérlős pasi azonnal tudta miről van szó, pedig egy szót sem beszélt magyarul. Csak rámutatott az útlevélben szereplő dátumra - miközben épp telefonon felköszöntötték, nna én akkor fehéredtem el... te jóóó éééég, kiment a fejemből a születésnap.

Persze az egész napos csodatúra után a szálloda éttermében egy csodás asztal, gyertyafény (csak nekünk) pezsgő, spanyol nyelvű énekszó a pincérektől, és persze torta volt a meglepi. Ezzel volt teljes a nap, és feledhetetlen emlék a születésnap.

Szólj hozzá!

Címkék: nászút

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr831161182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása