KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Kutyaruha

2010.01.11. 18:12 :: Laurendilla

Még a karácsonyi ünnepek alatt kértem segítséget a foltvarrós topikon a lányoktól, hogy nem tudnának-e nekem yorkshire terrier kutyaruha szabásmintát. Itt a nagy babavárás közepette sok ruhát kaptunk ajándékba, kisebbeket, nagyobbakat, használat, újat, vegyeset. Volt köztük egy rózsaszín amin csúnyácska spenót (sóska?) folt éktelenkedett - bár ki volt mosva azért halványan látszott még a maszat. Megpróbáltam hát folttisztítóval kezelni. Hiába, a folt makacsul beborította a helyes kis ruha elejét.

A háta viszont teljesen használható :)) sőőőt, a kezek és a lábak is. Szét is szedtem és íme az első kutyaruha amit Minne- kutyusnak varrtam. 3 éves yorki és imád öltözködni. Szinte olyan mint egy gyerek, nyújtja a mancsát, felemeli a fejét, tudja mit hogyan kell felvenni. És persze amikor rájött, hogy ez bizony az ő új "ruhája" teljes boldogság ült ki a pofijára. Ugrált, szagolgatta, nyalogatta, azonnal rátette a mancsát - lebirtokolta és persze rá is kellett adni. Láttátok volna azt az örömöt, nem is gondoltam volna, hogy egy kutya így tud örülni egy ilyen kis apróságnak. Íme a bébiplüssből készült ruha, szerintem követi majd még egy-kettő, persze idő függvényében.

 

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb ajándék újrafelhasznált

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr441664077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása