Vééégre megint net. Nem is gondoltam volna, hogy a szolgáltató hibájából több mint 2 hét nettelenség vár rám. Sőt nem csak net nélküli napok, hanem telefon és tv nélküliek is. Bár az utóbbi nem nagyon hiányzott. Csatorna függő nem vagyok, a Való Világot inkább élem, mintsem nézzem, és még csak CSI Helyszínelők nyomozásai sem hiányoztak. De a net igen, a blogom, az ismerősök blogjai, a világhírek, az időjárás, a tőzsdehírek, no meg a főzös gasztro blogok.
Éppen ezért ma a szolgáltatás újra indításával (persze ez csupán 1,5 órás telefonálgatásba, faxolásba, mélezésbe került a kedves(nek nem mondható) t kötöjel home szolgáltatónál hívásomat fogadó (öööö hogy mondjam szépen) nővel. Brrrrr, senkinek sem kívánok egy ilyen típusú (szerintem) kialvatlan (vagy más, illetve harmadnapos) unott, segítőkészségtől mentes, agresszív leb.szós telefonált. Mert ugye még a "hölgy" állt neki feljebb, hogy 2 hét nemszolgáltatást merek reklamálni, vagy éppenséggel visszakapcsoltatni. Aztán letettem, mert nem bírtam elviselni a stílusát és a hangnemét. Majd ismét tárcsáztam, remélve hogy nem megint ő veszi fel. ÉÉÉÉS NEM :)) egy másik személy vette fel a készüléket aki segítőkészen, kb. 5 perc alatt oldotta meg a gondokat.
Szóval 1 szónak is (minimum panasz levél) 100 a vége... érdemes több szolgáltató (ígért) szolgáltatásait megnézni és talán egy jobbat választani.
uffff.... ennél jobb évkezdést mindenkinek!!!