KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

SKT - avagy a Sikeres Karácsony Titka

2013.12.05. 09:57 :: Laurendilla

Azt mondják a sikeres karácsony egyszerű dolgokban rejlik.

1. Mint például az ünnepre való rá hangolódás, amit már érdemes hetekkel előtte elkezdeni. Ezt nem lehet az utolsó pillanatra hagyni.

2. Aztán ott van a stresszmentes ajándékvásárlás - a legegyszerűbb, ha ésszerűen végiggondoljuk kinek mit szeretnénk. Amit csak lehet vásároljunk meg már most, a nagy véghajrá előtt. Segítségünkre lehetnek az internetes webáruházak is, sorban állás, tolakodás nélkül, kényelmesen vehetjük meg az ajándék könyveket, díszeket, kiegészítőket még akár a műfenyőnket is.

3. Időnyerő az előre megtervezett karácsonyi esti menü. Így a bevásárlásra az előkészületekre is jut idő, sőt a sütemények és köretek, saláták, esetleg halászlé egy részét már napokkal szenteste előtt elkészíthetjük - időt, energiát, türelmet spórolva magunknak a fehér abroszos estére.

4. Ne most kezdjünk diétázni, ilyenkor ugyanis teljesen lehetetlen. Persze azért figyeljünk oda, hogy miből mennyit eszünk és iszunk. Nem kell betegre zabálni magunkat (már elnézést a kifejezésért), hogy aztán a két ünnep között gyomorrontással feküdjünk.

5. A legfontosabb pedig, hogy próbáljunk lassítani. Lélekben. Mosolyogjunk sokat, figyeljünk a szeretteinkre, hagyjuk most a rohanást másra, forduljunk az elesettek felé, segítsünk nekik. Néha apróságok is megteszik, hogy fény gyúljon az Ő szívükbe is. Egy csomag szaloncukor, mézeskalács, pár szem narancs és mandarin, apró játékok igazi karácsonyi meglepetéssé tudnak avanzsálni.

Én például minden évben, amikor bevásárolok valamelyik multiban, a sorok közti bóklászásnál kinézek magamnak egy idős hölgyet, vagy urat. Aki egyedül vásárol és csak néhány apróság van a kosarában. A kasszánál mögé állok és amikor a kasszás hölgy zárná a tételek végét, mondom neki hogy ne tegye - én fizetem a hölgy dolgait. Általában úgy néznek rám mintha meghibbantam volna, és az esetek többségében a nénik és bácsik csak nyújtják a kis pénzüket a kasszás hölgynek, az meg mondja hogy már ki van fizetve. El szoktam nekik mondani, hogy ez az én karácsonyi ajándékom nekik (szaloncukrot is szoktam hozzá venni és azt is a kis bevásárlásukhoz teszem) tegyék el a pénzt. Meghatottan köszönik meg a figyelmes segítséget, ami nekik igazán sokat jelent. Volt aki percekig állt mellettem (miközben az én bevásárlásomat kasszázták) és el sem akarta hinni, hogy tényleg "megvendégeltem". Kérdezgette, hogy miért fizettem ki a vásárlást amikor nem is ismerjük egymást, azt sem tudom ki ő és mégis megtettem. Ilyenkor boldog karácsonyt szoktam kívánni és adok egy puszit. Nekem felemelő érzés, amikor látom az arcukon, a szemükben ,hogy milyen boldogok, hogy örülnek ennek a gesztusnak. Én így tudok segíteni, igaz nem mindenkin de minden évben néhány idős embernek. És erre buzdítalak TITEKET is. Nekünk néhány ezer forint, nekik a KARÁCSONY. Én idén is így teszek majd...

xmas cimke.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony jótékony

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr645676651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása