KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Karácsonyi előkészületek 7 - Egy héttel karácsony előtt

2009.12.17. 19:50 :: Laurendilla

Lassan a finisbe fordulunk, és én máris teljes csúszásban vagyok. Nagy igyekezetemben, ma levágtam egy darabkát a bal kezem mutató ujjából :(( A történet teljesen banális, a konyhában teszek veszek, készülődöm a karácsonyi menühöz. Ugyan még bőven ráérnék, de ma megvettem az alapanyagokat. Ugyan a húsok közül csak az oldalast, és azt is csak egy kisebb darabkát a karácsonyi káposztához. Végül is - gondoltam én - elfér a fagyasztóban az a pár darab husika. Semmi kedvem a hentesnél tolongani pocakosan. A megtisztított feldarabolt husi kibir pár napot a fagyóban. Tudom, hogy ez nem olyan mint a friss, de mivel csak az íze miatt fogom beletenni... végül is mindegy. Kellett nekem ezt is megvenni. Hazahoztam és persze már felhasználásra készen akartam elrakni. Dudorászok, vagdasom a darabkákat, a nagyobb zsírokat (le) és hirtelen megcsörren a telefon, én megriadok és azzal amozdulattal az ujjam végéből egy szép ferde darabkát sikerült levágnom. Mindezt olyan szerencsétlenül, hogy a körmömből is bánja majd egy centi - gyakorlatilag megskalpoltam az ujjam. Extra éles késeket vettunk pár hete. A telefon meg csöngött, kedves Párom volt :)) pedig nem szokása ám hogy ijesztgessen, de ez most így sikerült. Levonható tapasztalat, nem kell elmerülten, dudorászva éles késsel dolgozni - miközben elfelejtjük hogy a telefonunk max. hangerőre van állítva.

tehtá Egy héttel Karácsony előtt

- kekszek sütése, dobozolása - ha esetleg még mindig nem csináltunk volna semmit.

- ajándékok csomagolása, mert most még kiderülhet hogy kihagytunk valakit, vagy éppen hiányzik még néhány csomagoláshoz szükséges apróság, szatén szalag, újrafelhasznált papír stb. plusz ajándékszatyrok beszerzése.

- az sem baj, ha kitaláljuk mit veszünk majd fel az ünnepen, még nincs késő tisztítóba vinni a Párunk öltönyét - ha észrevesszük hogy foltos lett, vagy épp a kedvenc nyakkendőt, amin rajta még a legutóbbi díszes vacsora pacája, csak eddig kiment a fejünkből.

- fenyőfa megvétele

- gyerkőcök felügyeletének megszervezése, nagyszülők csatasorba állítása, főzés, fadíszítés estére, könyvek, játékok, dvd-k beszerzése, dobozolt desszertek, néhány pezsgő beszerzése "vésztartalék" ajándéknak.

- utolsó mosás, vasalás, takarítás (vagy ennek végiggondolása)

- ünnepi teríték ellenőrzése, ha hiányzik valami (díszterítő, terítőközép, néhány új pohr stb.) leveses tálak, húsos tálak, ellenőrzése. Ezeket a különleges alkalmakkor használt étkészletet érdemes ilyenkor átnézni, tisztítani - ne az ünnep utolsó pillanatában kelljen. Az ezüst evőeszközök, tálcák (ha van) tisztítása - váza előkészítés.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr71605169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása