KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Xpandaprint csoda - vagyis Olivás a félkész

2008.11.20. 13:52 :: Laurendilla

Ez a puffadó pasztával készült oliva mintás (Procionnal saját festett) textil még a "Játszóházi" szombaton készült Katafa vezényletével. A sablont Évitől kaptam kölcsönbe - pusszantás érte, azóta is imádom ezt a darab rongyot. Egyetlen gondom vele, hogy nem elég karakán. A domborító pasztával bekent részek valószínűleg kicsit vékonyra sikeredtek, ezért nem lett olyan nagyon határozottan fehér a minta. Persze csínyján kell bánni vele, mert ha meg sokat teszünk, akkor a hőlégfúvózás után olyan lesz mint amikor a faágakra zúzmara telepszik. Vastag és rapancsos.

Nos ez az olivás minta egy kis hangsúlyt kíván, csak azt nem tudom milyet. Arra gondoltam, hogy jó lenne valami erőteljesebb hímző fonállal (esetleg géppel) kontúrozni, de lehet hogy a túl sötét (mondjuk igazi oliva zöld) szín tönkre vágná az egészet. Mit gondoltok?

És még egy tapasztalat. Ha ezzel a bizonyos Xpandaprinttel dolgozik az ember ne merüljön el benne túlságosan. Ugyanis ez a sűrű hőre puffadó paszta teljes száradás után már nem puffad. Én annyira megszerettem a szombati kipróbáláskor, hogy egy textilt pluszban, stencil segítségével bekentem ezzel a pasztával, mivel befejezni nem maradt időm hazavittem. Otthon csak másnap vettem elő és akárhogy melegítettem nem puffadt fel. Ez az anyag sajnos kidobásra vár (illetve ha nem nézem hogy egy picit a mintánál merevebb akkor a másik fele még felhasználható.

Várom az ötleteket, hogy miként dobjam fel ezt:

1 komment

Címkék: kreatív

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr8779416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violini 2008.11.21. 20:36:54

Teccik nagyon!Sötétebb zöldet én is kihagyám,talán fehérrel kontúroznám,kicsit távolabb a szélétől.vagy nem is kontúroznám,csak körbetűzném a minta szélén.
süti beállítások módosítása