KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Topik tali

2008.10.10. 11:38 :: Laurendilla

:)) vééégre, holnap találkozik a kis csapat, remélhetőleg minnél többen jönnek és persze nem csak a fórumosok, hanem barátok, ismerősök, rokonok, varrás-foltvarrás iránt érdekődő személélődők. Izgalmas várakozás :D és lesz tombola is, húúú de szeretnék valamit nyerni…

2 komment

Címkék: kiállitás

Párnák

2008.10.08. 09:16 :: Laurendilla

Hát igen, akinek van cicája az tudja, gyakorlatilag ő uralja az egész lakást. Nos, ez még csak nem is volna baj, de imád az étkezőben a székeken heverészni. Klassz puha párnákat varrtam rájuk, még tavasszal. Aztán beköltözött hozzánk Nyafi és elfoglalta mindet. Mert neki nem…

3 komment

Címkék: nyafi varrás

Kréta különkiadás 2.

2008.10.07. 10:24 :: Laurendilla

A szigeten elég sok a cica, és bár én nagyon szeretem őket, néhál zavaróan sokan vannak. Az hagyján, hogy az utcán sétálgatnak, fekszenek a hűvösben, vagy éppen a tengerparton nézelődnek. De az kicsit zavaró, hogy az étteremben a lábunk körül sündörögtek kaját kunyerálva.…

Kréta 7. nap

2008.10.06. 16:05 :: Laurendilla

Borús, esős reggelre ébredtünk. Hmm, igazán keretes történet, a nyaralás esején és végén is esik. Reggeliztünk, pihentünk, sétáltunk az esőben - benéztünk a pékségbe és a szupermarketben, ott még plusz képeslapokat és bélyeget vettem. A pékségben isteni mini jégkrémeket…

Kréta 6. nap

2008.10.06. 15:35 :: Laurendilla

Reggel izgatottan készülődtem. Táskába a szendvicsek, szőlő, és viz, strand törölközők és fürdőruha, kamera és fényképezőgép. Az útvonal megvolt, és most a kecskejárta kis úttalan utak helyett az ÚJ sztrádát választottuk ami ugyan kicsit hosszabb, de időben mindenképpen…

Kréta különkiadás

2008.10.06. 10:09 :: Laurendilla

Ez a blog mégiscsak kreativ, kézműves, vonalú, ezért nem mehettem el szó nélkül a kirakodók között akik sok-sok szép egyedi himzésű teritőt, függönyt, sőt volt egy olyan stand is, ahol egyedi szövésű 3 dimenzióstextil képeket, illetve egyéb használati tárgyakat árultak. A…

3 komment

Kréta 5. nap

2008.10.06. 08:40 :: Laurendilla

Nos, akkor útra fel! Autót béreltünk, ami egy Suzuki Jeep volt, hogy a kis csapt - ami már jól összeverbuválódott - kényelmesen utazhasson és élvezze a napsütést. Hát az reggel még nem igazán volt, és esőkabátok meg esernyőt is tettünk be, de pozitivan hozzáállva egy…