KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Újabb takaró - előkészületben

2012.02.29. 09:58 :: Laurendilla

 KicsiLau majdnem elszerette Domi takaróját. Amíg a tűzést csináltam folyton az ölemben akart ülni (elég nehéz így varrógép előtt ülni) és simogatta, nézegette, ráfeküdt. Olyan kis édes volt, mondta is "takaóóó nekeee" - én meg váltig állítottam, hogy ez most Dominak készül és ha ezzel készen leszek, majd neki is kitalálok valamit. NEM, mondta ő határozottan, - "takaóóóó nekeeee!" - rendben, hagytam rá. Gondoltam ha átadom a takarót a kis ünnepeltnek akkor elfelejti és rátérhetünk valami állat vagy játék táska varrásra. De nem KicsiLau nem feledékeny :) továbbra is emlegeti a takarót, ezért belevágtam egybe. 

Csak saját festésű (procionnal) anyagokat használok. Hexagon, angol papír technikával - aztán csak gyűltek gyűltek a kis hatszögek (még nincs meg mind a 368db, de haladok) Három összevarrási módot tartottam megfelelőnek. 1. nagyi virágoskertje, 2.véletlenszerű összevissza, 3. szín szerint szivárványt kialakítva. Családi kupaktanács - KicsiLaunak sok-sok képet mutatva - a harmadikra szavaztunk. Tehát a munka folyamatban van, kell még néhány :) haha barokkos túlzás -  hatszög, mielőtt neki állok a takaró összeállításának. 100% kézzel vart munka lesz. Kicsit tartok is tőle, de azt hiszem gyenge a tradícionális quilt vonalam, ezért bőven rámfér egy kis gyakorlás.

Szólj hozzá!

Címkék: takaró procion kicsilau

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr324224903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása