KREATIV

Magamról: szívesen alkotok, legyen szó bármiről: akár textilfestésről, varrásról, foltvarrásról, kavicsfestésről, lekvár főzésről, vagy környezettudatos csomagolásról. Szóba jöhet még külön programként egy kis festék, sütés-főzés, mézeskalács készítés, újdonságok kipróbálása, kirándulás, és persze ötletbörze. Ez itt egy kreatív blog, hobbijaim bemutatása, leírások, ötletek, tippek és persze képek :) Ha bármi megtetszik a blogon és szeretnél magadnak egyet belőle vagy írnál nekem akkor erre a címre tedd! laurendilla@gmail.com

Laurendilla

laurendilla_ekszer_logo.jpg

Témakörök

Címkefelhő

Látogatóim

Adventi naptár

2013.11.29. 14:50 :: Laurendilla

Ebben az évben az utolsó pillanatban jutott eszembe, hogy még nem vettem adventi kalendáriumot KicsiLaunak. Több áruház kínálatát néztem végig és csak azok jöttek szembe amikbe csokoládé van. Nem szeretem ezt a fajta kalendáriumot, mert egy hónap alatt teljesen csoki függővé válik a gyerek és a cukortól ráadásul csak pörög-pörög. Ez az időszak pedig egyébként sem pörgésmentes - mármint a készülődés, ajándék vásárlás, karácsonyi menü tervezés, vendégek beosztása, bejgli-süti stb. stb. Ezért ha lehet minden felesleges felpörgető dolgot kihagyunk most karácsonykor.

A vásárlást azonban nem adtam fel, átmentem a kreatív részre, papír-írószer és játék polcok sokaságát néztem végig és találtam is nagyon jópofa dolgokat. Ebben az évben tehát az adventi kalendáriumban radírok, színes ceruzák, ecsetek, vízfesték, ceruza hegyező, gyűjthető kisállatos kártya, fűzhető gyöngy, vasalható gyöngy, és csak néhány apró falatka - "jó reggelt" teljes kiőrlésű keksz, gyümölcsös műzliszelet, és olvadós rágót bontottam darabjaira (Maoam) tehát nem egy csomagot kap amiben 5-6 db van hanem egyet egyet kap a zacskókba.

Világos barna papírt használtam, tűzőgépet, és dekortapaszt - nem vittem túlzásba a cicomázást, hiszen úgy is fel lesznek tépve. Különböző méretű zacskókat készítettem - az ajándékok méretéhez igazítva - és egyszerűen összetűztem a tetejüket, takarásképpen oda került a karácsonyi mintás tapasz. Egy cipős dobozt is becsomagoltam a világosbarna papírral és azt is körbe ragasztottam dekortapasszal.

DSC01235.JPG

DSC01232.JPG

DSC01234.JPG

DSC01231.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony ajándék

A bejegyzés trackback címe:

https://laurendilla.blog.hu/api/trackback/id/tr805667518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása